10 תשובות
כלום אפשר לחשוב לא ביג דיל
לסגור אותה ולהבין שאף אחד לא הסתכל עלייך
כלום, לא נורא קורה לכולם
זה שלב שכולם עוברים בחיים
כולם ישכחו עוד כמה דקות אל תדאגי וגם לא בטוח שכולם ראו
מבינה אותך זה מביך ויש כזאתי מועקה אבל בכללי אי אפשר לעשות כלום
מה שתעשי זה תקחי טיפה שום קטוש, חתיכת חמאה, ושמן תערבבי הכל ביחד.
תקחי לחמניה ותחצי אותה לשתיים ותמרחי בכל צד את התערובת ותוסיפי גבינה/מלח גס.
שימי בתנור ל5 דקות שלא ישרף ויש לך לחם שום בתיאבון
תקחי לחמניה ותחצי אותה לשתיים ותמרחי בכל צד את התערובת ותוסיפי גבינה/מלח גס.
שימי בתנור ל5 דקות שלא ישרף ויש לך לחם שום בתיאבון
אף אחד לא פותח מצלמה באמת אז כבר העובדה שפתחת זה טוב מאוד
אבל זה שכיבית ישר זה כבר מעורר חוסר ביטחון שזה פחות טוב
לי אישית לא אכפת לא מזוויות ולא מפיג'מה, העיקר שיש מצלמה ולא רואים מסך שחור
אבל זה שכיבית ישר זה כבר מעורר חוסר ביטחון שזה פחות טוב
לי אישית לא אכפת לא מזוויות ולא מפיג'מה, העיקר שיש מצלמה ולא רואים מסך שחור
קרה לכולם
ייאלה שיקפצו לך אנחנו במלחמה ואני קציצה אם משהו שם לב
באותו הנושא: