7 תשובות
אני לא רצה
אפל ווטצ
אפל ווטצ
אני משתמש בmi bend 5 נראלי או 6.. אחלה של שעון עם אפליקציה שנקראת zepp life.. שעון לא יקר בכלל ביחס לאפל וואצ או גרמין.
לדעתי גם הוא הכי טוב
xiaomi mi band 7 pro
הוא יותר טוב ויותר גדול מסדרת mi band
ויש בו הרבה יותר אפשרויות ספורט
הוא יותר טוב ויותר גדול מסדרת mi band
ויש בו הרבה יותר אפשרויות ספורט
שואל השאלה:
איזה דגם של גארמין?^
איזה דגם של גארמין?^
באותו הנושא: