6 תשובות
תבקשי מהלוגיסטיקה או מהמשאן
אל תקני

אבל אם בא לך לקנות- שקם
שואל השאלה:
אבל אני מפקדת אני צריכה לשים דרגות, טוב אחפש בריקושט
אנונימית
אצלנו דואגים לדרגות למי שצריך
בעיקרון לא אמורים לחייב אותך לתפור דרגות ב' מבלי לדאוג לך לכאלו.
אני אפילו לא תפרתי סמל במדי ה-ב
ראיתי דרגות ב בחנות ריקושט.
אבל אם את במוצב אז אין לך באמת איך לקנות
שואל השאלה:
זה הבאסה, שאני במוצב ואין להם והשקם סגור בגלל המצב
אנונימית