14 תשובות
עשיתי תיאוריה רק באיזה שיעור 17
יכולה להתחיל שיעורי נהיגה וככה בשיעורים תישתפשפי יותר שתבואי מוכננ לתאוריה חד משמעית יכולה להתחיל
שואל השאלה:
אה סבבה חשבתי שיש איזה חוק שאי אפשר להתחיל שיעורים עד שאין תאוריה
אה סבבה חשבתי שיש איזה חוק שאי אפשר להתחיל שיעורים עד שאין תאוריה
אנונימית
בטח שכן אני עשיתי ככה
שום חוק ושום נעליים באחריות אומר לך יכולה להתחיל ואפילו ממליץ לך על כך
שואל השאלה:
תודה!!❤
תודה!!❤
אנונימית
אם אני לא טועה אפשר רק עד איזה שש שיעורים או עשר בלי
אנונימי
בכיף❤
אנונימי
כן אני הרבה עושים את זה גם אבל לא תוכל לגשת לתסט פנימי אפילו לפני שתעשה תאוריה
כן אפשר אל תקשיבו למי שענה אפשר כמה שיעורים שרוצים בלי תאוריה אבל לא יגישו אותכם לטסט בלי לעשות תאוריה
כן
לא
לא
באותו הנושא: