לאח שלי יש פלייסטיישן ומצאתי את האקס בוקס הישן שלו והוא הסכים לי אותו ועכשיו מתקינים לי אותו בחדר
בקיצור זה אקס בוקס 360 (לאח שלי יש פלייסטיישן 5 והוא לא מסכים לי לשחק) יכולים להתקין בו פורטנייט? וכן אני יודעצ שהאקס בוקס הזה גרוע אבל זה עדיף מכלום נכון?