התחברות
הרשמה
למה אין לו בעיה להחמיא לי בהודעות אבל בטלפון הוא מתבייש?
22 באוקטובר 2023, 23:52
הודעות
ביישנות
טלפון
2 תשובות
כי כנראה שככה הוא מרגיש והוא מתבייש להגיד לך את זה
א
אבקת אפייה
הרבה יותר קל לכתוב, אולי קצת קשה לו להיפתח ומביך אותו אבל בטוחה שגם זה יגיע..
❤
❤Love_yourself
באותו הנושא:
אם אשלח הודעה למישהו מהכיתה שלא דיברנו בהודעות אף פעם, או בטלפון, זה יראה מוזר?
תגידו לי מה הבעיות של סטיפס לעשות שהודעות לא קופצות בטלפון
כדי לשלוח לו הודעה כזה סתם להחמיא למרות שהוא
אתם אוהבים לדבר בטלפון או בהודעות?
כשהתחלתי להחמיא לחבר שלי חזרה או הפסיק להחמיא לי לגמרי (זוגיות טרייה מאוד) למה?
דיברתי עם חבר שלי בצהריים בטלפון ומאז לא עונה בטלפון ולא בהודעות ואני דואגת מה לעשות?
"להחמיא לי" כיאלו ככה רושמים להחמיא?
אם יש וי אחד בווצאפ בהודעה שהרגע שלחתי, זו הבעיה אצל הטלפון שלי או שזו הבעיה אצל הטלפון של מי שרציתי לשלוח את ההודעה?
אני וחבר שלי כמעט לא מדברים בטלפון, רק בהודעות וזה קשה ממש
למה אני בסדר במציאות, בסדר בהודעות אבל חסרת ביטחון כשצריך לדבר בטלפון?
יש דבר כזה בעיה בטלפון שאפשר לשלוח הודעות אבל לא לעלות סטטוסים (בוואצפ)?