139 תשובות
אבא ואני והמשחק הזה עם הקוף והמשפחה שלו שיש בו חידות כזה
.xo
age of war
נערת הבוגי
סוניק 3
מלחמת המקלונים, מלחמת העידנים
פורטנייט
קנדי קראש
רכבות
בן האש ובת המים
טמפל ראן
רוץ ילד רוץ
פאפא
ובכללי כל יויו
פאפא לואי ובמיוחד את הבייגלים והעוגיות
אוקולוקו חברים
מסע הופ
בית החרושת לאופניים של יובל המבולבל
בן האש ובת המים
אש ומים
רובלוקס (מזכיר לי את גיל 10)
משחק כזה של יובל המבולבל
קנדי קראש
וואו אש ומים לגמרי!!
היה גם פיפר משהו לא זוכרת משהו כזה והיה גם כזה של נחשים שאוכלים אורות :)
רוץ ילד רוץ3
החתולים הנלחמים
סרט לגו המשחק
מיקמק אנשים
מיקמק
אקולקו
מוגבי
פינגווין קלאב
אייסי טאוור
טים פורטרס
מיינקראפט
קונטר סטרייק
המשחק אווטאר מניקלודיאון
פאפא פיצה/מילקשייק
וורקראפט
טרריה
נראה לי שמוגובי.
מוגובי
טטריס
אדם וחווה
סתם לא זה לא כזה נוסטלגי אבל זה כיף
הנסיך הפרסי
אקולוקו.
gunz
אייסיטאוור
קונטר סטרייק (סיאס)
פלאנטס אנד זומביס
פאפא לואי
ראיתי שמישהו כתב בוב החילזוןן וואי איזה נוסטלגי זהה
ככ הרבהה
כדורגל ראשים
פיצה פאפא
דוכן הנקניקיות עם האמריקאי הזב
אקולוקו
מוגובי
מריו
פאפא לואי
ילד רץ (משחקת בזה עדיין אם משעמם לי ממש חיחי)
הקקי הזה שמטפלים בו
החילזון שצריך להגיע למקום שלו
אש ומים
אה ומיקמק כמובן
הדוכן גלידה שייק
super d
מוגובי
נקמת הקקטוס
כישורי הערפד
ויש משחק עם עיגול אדום כזה עם מכשולים בשמיים
אש ומים
רוץ ילד רוץ
אקולוקו
מיקמק
פאפא לואי
משחקים קדושים!!
אנונימי
וובקינז
מופע הדולפינים
מיקמק
נט גיימס
מלחמת ג'לי
ומשחק שמאפרים בו את אלזה ומציירים לה פרפר על הפנים עם השיר לט איט גו ברקע (לא זוכרת איך קוראים לו)
הזה של אנגרי בירדס
שיורים בהם
אנגרי בירדס
אנדרואיד במירדס
אנונימי
מוגובי
age of war וסאנדרס
יש משחק אחד באתר של הופ שנכנסתי אליו לפני כמה ימים והוא נוסטלגיי
וגם משהו היכון אכן הופ או משהו
והתינוק של במבה
oni
icy tower
elasto mania
jazz jackrabbit
doom
sonic
pokemon
final fantasy
road to world cup 98
fifa 97
gunbound
tekken (אני משחק עד היום בתור אדם בוגר בן 36 ויש לי חברים ברשת מלפני 20 שנה)
max payne
diablo
starcraft
commandos
resident evil
carmageddon
sims
3d pinball משחק של windows 95
age of empires
beavis and butthead

היו גם משחקים שהיינו משחקים בdos.
אלוהים יודע רק איך לתאר אותם.
בדיוק מה ש linoya123456 אמרה
בן האש ובת המים
אלפי
הסוד של מאיה
קידנט
המפעל של במבה
מוגובי
טטריס
מיקמק
בובה החילזון
כדור אדום
הילד הרץ
העולם של גלובו
וורטקס פוינט (סדרת משחקי בלשים בנט גיימס)
וכמובן גם משחקים באתר של הופ כמו להוריד כביסה עם אלמו ומבט מקרוב
והרכבת עץ המשפחה
ורחוב סומסום
מסלול דוגמניות
tanki online
יש משחק כזה שעפים עם מישהו למעלה משהו עם jackpack/ jackpot
angry birds
om nom
אש ומים חד משמעית
קרב אקדחים 2
גלשלג
גלידה רעה, המפלצת הירוקה הזאת עם הסוכריה הכתומה, ובקינז הזה עם החיות
נראה לי אני היחידה שתגיד ג'אז הארנב
לא משנה אנשים כבר אמרו חיחי
subway surfers
המשחק עם התרנגולות שהם בחלל!!
והמשחק עם האיש שקופץ על מדרגות- וואי לא זוכרת את השם אבל זה הכי אגדה שיש!
בועות בצרורות
כדור בעננים
עציץ מרביץ
ריצה ספרדית
פאפא לואי
פיל נפיל, את לא יודעת על מה את מדברת, אך את מוזמנת להוסיף אותי בsteam
syxqn.

אני משחק יושי, ואני משחק שנתיים בערך on and off.

מקווה שאת משחקת לפי פריימים, כי אני לא מהאלה שסתם לוחצים.....

:)
פאפא לואי
ופופקה משחקים
קחי פיל נפיל.
יש לי לא מעט סרטונים מהטקן שהעליתי בעבר לערוץ של אשתי ושלי ביוטיוב.
פאן ראן!!!
סנייק
פאקמן
ביבי ושלושת התיקים
אנונימי
פינגווין קלאב
Vas
דורה ולשחרר את הכלבים מהכלובים
icy tower
אייסי טאוור
אמאלה איזו תקופה יפה
תרנגולים בחלל זה המשחק הכי ישן שהייתי משחקת
משחקי יויו>>>
לפחות יש אותו עדיין
מיקמק
איך אף אחד לא כתב פה גלובו יגמורים
וכן מביך לומר אבל זה היה המשחק האהוב עלי כל הילדות
פאפא לואי
בן האש ובת המים
הזה עם הינשוף והבלונים
פאפא לואי פוראבר- קאפקייקס, פאנקייקים, דונאטס, פיצה, פאי וכולי חחח
אממ גלידה רעהה
הזה עם הדולפין שקופץ בחישוקים
בוב החילזון
מיי בו הכחול הזה
ליטרלי כל פריב
בועות בצורות
gta san andreas
לא זוכר את השם שלו אבל זה היה מרוץ מכוניות
וקונטר סטרייק
משחק האינטרנט
טים פורטרס 2
פאפא לואי
בוב החילזון
גלידה רעה
האש והמים
קלאש רויאל
פאפא לואי
pac- man ,
צמחים נגד זומבים בקלל
אנונימי
תאליה היא בת זאוס
בדיוק הורדתי אנגרי בירדס
היה איזה משחק שאני רק זוכרת שהדמות הראשית הייתה מכונית סגולה וכלב
לא יודעת זה היה משחק ממש חמוד שהייתי אובססיבית אליו
טנקי אונליין
שולה המוקשים
הוגו
קומפי - קומפדיה זה הגיע עם מקלדת שמחברים למחשב
theme park world משחק שבונים לונה פארק
מסיבמבה
frogger
dave
פק-מן
האחים מריו
לא מאמינה שעברו כבר בערך 20 שנה מאז ששיחקתי בהם
אנונימית
המשחק של הרכבת והמשחק של הm&m
איך אף אחד לא כתב בטלן בכלא
מלחמת עידנים
אבל המשחק הכי נוסטלגי זה " הרפתקאות התינוק של במבה בממלכה הקסומה" המשחק הכי טוב שהיה אי פעם
וגם מייפל סטורי
dragon nest . gunz the duel . unreal tournament 98
אבא ואני, סנדלים וחרבות
הדוב הגדול
הגמד הזה שהיה צריך ללחוץ על המקש רווח כדי שיקפוץ מקורה לקורה ויטפס למעלה

ומשחק של תרנגולות שצריך לפוצץ אותן ולקחת את הביצים שלהם
אה משחק מחשב
האחד עם הצב בפריב מי שזוכר
בליפ ובלוז
טנקי אונליין
קונטר סטרייט
קפטן הוק
בסוני
gta san andres
far cry
god of war
call of duty
assasins creed black flag
uncharted
ועוד הרבה חא זוכר
דייב, הנסיך הפרסי וטניס בגרסת האטרי שלו, היה גם את טירת הנאצים
charlie the duck
נוסטלגיה אמיתית
אקולוקו
מוגובי
מיקמק
קלאב פינגווין
מיינקראפט
haunt the house
המשחקי פאפא לואי
מיגולנד
הוורס
סטארדול
וובקינז

והרשימה עוד ארוכה
קוף עצוב קוף שמח יאוו איך הייתי אוהבת את זהה
גם פורטנייט היה איכותי עד עונה 8 9 בערך
מה הקשר נוסטלגי לפורטנייט?
היי תאליה בת אפולו המזהימה ונצנצים בסוף
פרבל פלייס
מיקמק
אקולוקו
פידינג פרנזי וכל הדג אוכל דג למיניהם
אינסניקווריום
מקס וטוש הקסם
מייפל סטורי
באבל טראבל
פקמן
תרנגולים בחלל
מלך הפלאפל
הכריש תוקף
אם לא שיחקתי בהתחלה לא תבין זה פשוט היה הבאטל רויאל הכי כיף לשחק עם חברים לתקופה עכשיו סחוט
יואוו ואיך שכחתי את פופטרופיקה
זה היה אחד המשחקים הכי אהובים עלי בילדות
קוף עצוב קוף שמח
דברין שהיו בדף הבית הראשון שלי בקטגורית נסיכות לא כזה זוכרת מה אפילו אבל הכל היה אותו השיט
וגם כזה משחק שהיה אצל סבא וסבתא שלי בדיסק שמאפרים בנות ומעצבים להן את השיער וזה ואין לי שמץ איך קוראים לזה
וגם המשחק של הפנתר הורוד במשימה מסביב לעולם גם זה היה בדיסק או אפילו קסטה באמת משחק אגדה איזה שירים הזויים היו שם בחיי ולא סיימתי אותו מעולם וניסיתי להוריד שוב ולא הצלחתי
אבל באמת המשחק של הילדות שלי היה מיקמק אבל הוא נכנס יותר מאוחר כמה שנים אחכ מה שכתבתי כאן אלו משחקים ששיחקתי בין גיל 3 לגיל 6 לדעתי שזה 2008-2011 אז באמת ישן רצח
אה וואי וגם סנייקס ששיחקתי בזה בנוקייה של אמא שלי שלימים הפך לנוקייה שלי וגם היה שם עוד משחק כזה עם 3 שלבים כזה מסלול מכשולים היה ממש כיף אהבתי אותו
אני לא זוכר אותו כל כך אבל המנגינה של השיר היה כמו המנגינה של השיר your woman
וגם היה עוד משחק של איזה ילד גינגי שבורח ממלאך המוות וואו באמת את זה כל כך אהבתי
הצבא הקטן שלי
סנייק
בן האש ובת המים
המשחק הזה עם ילדים בתוך סירה שיורים כדורי טניס על סירה אחרת וצריך להפיל את האוייבים למים
פורטנייט
אנונימי
טנקי אונליין
פאפא לואי
המשחק שאתה מנהל לונה פארק
זה היה שאני הייתי בגן
זה היה כזה איש שהולך בכל מיני מקומות ומוצא מפתחות ובלונים ואז מגיע לאן למקום לא יודעת לאן
הדיסקים של המשחקים שהיו מקבלים מהקרונפלקס
אנונימי
אה ואבא ובן והתינוק הזה שיורה בסיפנות אחרות
אנונימי
איך קוראים למשחק הזה של האיש שקופץ על קורות מעץ ואז עולה שלב לקורות מקרח
אנונימית
עולם הדוגמניות
dave
אנונימי
מיקמק וגלובו
אחד זה משחק צבי נינגה על דיסק שבאחד השלבים מיכאלנגלו קפץ על בלונים ענקיים מגורדי שחקים או משהו.

השני זה קרב בחשבון
הוגו
אנונימית
מיינקראפט. אני זוכר איך הייתי משחק עם החברים שלי והייתי נופל לכל שטות זו הייתה תקופה טובה
מיקמק.
אייסי טאוור