תשובה אחת
ספר טוב, אני ממש אהבתי.
בין אם זה הקטע של הצבא וזה שיש אישה ביחידה מובחרת לבין הקטע הרומנטי שיש בין הדמויות הראשיות בספר.
אם הוא מעניין אותך את יכולה לקרוא את הפרק הראשון באתר עברית :)