7 תשובות
איראן אחי
אני
אנונימי
שמע היתרון היחיד שיש לנו עליהם זה שיש לנו פצצת אטום
אבל בתכלס איראן חזקים
אנונימי
בעיקרון אנחנו אבל זו תהיה מלחמה עם המון נזק לשני הצדדים
אנחנו
אם אנחנו רוצים אנחנו יכולים למחוק אותם בשנייה
איראן עוצמתית אבל ישראל עם טכנולוגיה פי כמה וכמה יותר מתקדמת