8 תשובות
צריך להחליף כשנראה לך שיש צורך, לא צריך להגיע למצב קיצון שהפד עמוס דם, כל כמה זמן פשוט לראות מה המצב
שואל השאלה:
רק שרואים אדום מתחת? אפילו כנה נקודות?
רק שרואים אדום מתחת? אפילו כנה נקודות?
אנונימית
לא, זה הדם שנספג זה תמיד קורה לי
אנונימית
יאפ
אנונימית
כן
כן
אן את רואה נקודה קטנה או כמה נקודות קנטו אין לי מה להחליף פד אבל אם יש הרבה דם תחליפי כי זה סתם מגעיל
לא את רואה את הדם מתחת כי לשם הוא נספג
ככה הפד עובד
כל עוד אין לך על התחתונים עצמם הכל סבבה
אבל למה את מרימה את הפד עוד לפני שסיימת להשתמש בו? זה סתם מחליש את הדבק והוא לא ידבק לך
אין סיבה להרים ולהסתכל ממתחת
מתי שאת רואה את החלק שקרוב לך לגוף עם הרבה דם זה הזמן להחליף
ככה הפד עובד
כל עוד אין לך על התחתונים עצמם הכל סבבה
אבל למה את מרימה את הפד עוד לפני שסיימת להשתמש בו? זה סתם מחליש את הדבק והוא לא ידבק לך
אין סיבה להרים ולהסתכל ממתחת
מתי שאת רואה את החלק שקרוב לך לגוף עם הרבה דם זה הזמן להחליף
באותו הנושא: