4 תשובות
הם לא יתערבו כי הם יודעים שאנחנו יותר חזקים וגם אם הם יתערבו גם ארצות הברית תתערב, הם יצאו יותר בהפסד
שואל השאלה:
^נכון אבל בו זמנית יש לחץ מחמאס ואיראן
טוב קיצר צריך לחכות ולראות
אנונימי
שואל השאלה:
^^עד עכשיו זה היה סתם לחמם את האזור אבל לא ברור אם הם באמת יתחילו להילחם
אנונימי
ירו לא מעט טילים לכאן מהאיזור שלהם, אבל הם גם פחדנים