12 תשובות
לא,
לא
לא
ממש לא לדעתי זה כיף ממש אני עושה את זה הרבה
לא מה פתאום
אני בזמן האחרון עושה את זה מלא ופעם פחדתי מזה ממש
בכללי פחדתי מללכת לבד למקומות כי פחדתי שישפטו אותי אבל בתכלס לאף אחד לא אכפת ממה שאת עושה כי כולם דואגים שלא ישפטו אותם
אני בזמן האחרון עושה את זה מלא ופעם פחדתי מזה ממש
בכללי פחדתי מללכת לבד למקומות כי פחדתי שישפטו אותי אבל בתכלס לאף אחד לא אכפת ממה שאת עושה כי כולם דואגים שלא ישפטו אותם
לא אני תמיד הולכת
לא זה ממש כיף ללכת לבד זה זמן לעצמך
מה פתאום
לא הכי כיף את לא תלויה באף אחד
לא
לא ,בואי לסניף בקניון הגדול אני עובד שם ולא שופט :)
באותו הנושא: