19 תשובות
הייתי רוצה של greg heaphli
לא יודעת יצא לי infj -t כמה פעמים אבל אני לא מבינה בזה
^מה למה כולם infj אני infp וחבר שלי אמר לי ש infj זה הכי נדיר שיש אבל בוא לא יודע על מה הוא מדבר מלא אנשים הם כאלה מה
יצא לי
intj-a
אין לי מושג מה זה
חחחחחח איך כולם? אומרים שזה הכי נדיר לפי מה שהבנתי ^^
יצא לי enfj-t
לא ככ מבינה בזה אבל
^^ככ הרבה אנשים באתר הזה עם האישיות הזאת ולא פגשתי אחד עם שלי חח
שואל השאלה:
^^כמוני
אנונימי
איך בודקים
די איזה מגניבב
קראתי הסבר של זה וזה ממש אני ואי
שואל השאלה:
^^יש מבחן אישיות בגוגל
אנונימי
יש לך בעברית?
אנונימית
שואל השאלה:
תבדקי אם זה בעברית:
אנונימי
יצא לי efsp
כתבו שזה בדרן חחח
שואל השאלה:
יצא לי פעם אחת בדרן (esfp) ואז פעמיים קונסול (esfj-t)
אנונימי
איך קוראים לenfj-t
שואל השאלה:
פרוטגוניסט נראה לי
אנונימי
מה זה קונסול