3 תשובות
משום שזה גורם לשינויים הורמונלים וזה עלול להשפיע בכל מיני היבטים מלבד השמנה תלוי בגוף שלך
גלולות למניעת הריון הן בעצם כדורי אסטרוגן ופרוגרסטרון סינטטים.
שיבושים ברמות ההורמונים האלו יכולים לגרום לתיאבון מוגבר )פרוגרסטרון)
שיבושים ברמות ההורמונים האלו יכולים לגרום לתיאבון מוגבר )פרוגרסטרון)
שואל השאלה:
אז אם אני אוכלת רגיל אני לא עולה במשקל?
אז אם אני אוכלת רגיל אני לא עולה במשקל?
אנונימית
באותו הנושא: