4 תשובות
שואל השאלה:
בגלל שיש גבול של כמה כסף אפשר להדפיס ארצות הברית מלווה כבר שנים כסף ממדינות אחרות בידיעה שבסוף הדברים שהם משקיעים בהם יביוא להם תוצאות ששוות יותר הבעיה שהם לא יודעים מתי לעצור
נגיד מבחינה כלכלה אתה רוצה שהחוב יהיה 80 אחוז ממה שאתה מרוויח אבל ארצות הברית נמצאת ב130 ומשו שאחוז שזה יותר ממה שהם מרוויחים
גם ארצות הברית החליטה לשחרר כסף לשוק
ועכשיו הם חייבים מלא כסף לאזרחים שלהם
הם חייבים 23 טריליון לאזרחים
6 טריליון לעצמם
ו7 טריליון למדינות אחרות
בגלל שהם מעצמה חזקה מדינות אחרות מלוות להם עדיין אבל מתישו ארהב תצטרך להחזיר תכסף שלה לאזרחים והכלכלה תתחיל לקרוס,

ברור שיש לארצות הברית יכולות
אבל בסוף מה הם נותנים לנו?
אם הכלכלה תקרוס כל השאר יקרוס גם צבא לא יכול לעבוד בלי כסף, כך גם יחסי חוץ.
שואל השאלה:
והיא תצטרך
שואל השאלה:
לכן חייב להיפטר מהשליטה שיש להם עלינו כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
מה הופך אותה למעצמת על?
מה מניב לה את החשיבות המכרעת בביטחון, בכלכלה וביחסי חוץ?