4 תשובות
שואל השאלה:
אני טסה עם חברות
אני טסה עם חברות
אנונימית
לא יודעת מבזבזים שם מלא אם את הולכת לבד כן אם את לא הולכת לבד אז לא נראלי
יספיק וישאר עוד
בטח
באותו הנושא: