10 תשובות
יכול להיות קצת מוגזם עבורה אולי היה עדיף פרח אבל זה ממש מתוק מצידך
שואל השאלה:
^^^זהו חשבתי על זה גם, אבל אנחנו הולכים לשבת אז פשוט אשים את זה על שולחן ליד או משהו
^^^זהו חשבתי על זה גם, אבל אנחנו הולכים לשבת אז פשוט אשים את זה על שולחן ליד או משהו
אנונימי
וואי זה חמוד(:
אז סבבה אם תתמקמו במקום מסויים תביא אם אתם תסתובבו והכל לדעתי זה יהיה מועקה,אם חבר שלי יעשה את זה אני אהיה מובכת גם אם אנחנו ארבעה חודשים כבר
אנונימית
זה ממש חמוד
שמע זה הכי גברי ורומנטי שיש. זה מדהים
בסופו של דבר זה תלוי בה.. אתה לא יכול לדעת אם היא תאהב או לא, אם זה נראה לך נכון אז תביא, מקסימום לא יילך ככה תדע שהיא פחות בשבילך
אני יכולה להגיד על עצמי שאם חבר שלי היה מביא לי בתקופה שרק היינו יוצאים זה היה ממש מתוק:)
אני יכולה להגיד על עצמי שאם חבר שלי היה מביא לי בתקופה שרק היינו יוצאים זה היה ממש מתוק:)
איזה חמודד (אין לי מושג בחיים לא דיברתי עם בן)
אנונימית
מביך... תפגשו ואז היא תחזיק את זה כל הדייט?
אנונימית
לא זה לא מוגזם, תביא לה (:
באותו הנושא: