58 תשובות
לצרוח
אמאלה לא לישון בחדר
אמאלה תברחי משם על טיל
להביא לה שמיכה וכרית
תזרקי עליה ספר
עוברים מדינה
תצרחי עד שמישהו יקום ויעשה משהו ממקומך
שואל השאלה:
אני נראלי רואה אותה אוי ואבוי
אני נראלי רואה אותה אוי ואבוי
אנונימית
שואל השאלה:
כולם ישנים אני לא רוצה להעיר אף אחד
כולם ישנים אני לא רוצה להעיר אף אחד
אנונימית
^אני הייתי מתעלפת כבר...
שואל השאלה:
הציפורניים שלה עושים קולות חריקה כאלה על הרצפה אמאלהה
הציפורניים שלה עושים קולות חריקה כאלה על הרצפה אמאלהה
אנונימית
או שתיברחי משם או שתעירי מישהו
שואל השאלה:
אני ישנה על הכרית
אני ישנה על הכרית
אנונימית
אמאלה תברחי איך את עדיין חיה
שואל השאלה:
אין לי לאיפה לברוח זה דירה פיצית
אין לי לאיפה לברוח זה דירה פיצית
אנונימית
שואל השאלה:
אולי נתעלם וזה יעלם
אולי נתעלם וזה יעלם
אנונימית
נתעלם וזה יעלה עליך בלילה תברחי משם או שתעירי מישהו!!
שואל השאלה:
תקשיבי אם אני אעיר את אח שלי הוא ירצה לשמור את זה כחיית מחמד
תקשיבי אם אני אעיר את אח שלי הוא ירצה לשמור את זה כחיית מחמד
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי עייפים אני לא רוצה להפריע להםםך
ההורים שלי עייפים אני לא רוצה להפריע להםםך
אנונימית
אז תיברחי משם
שואל השאלה:
תקשיבו היא עכשיו ליד התיק בית ספר שלי קודם היא הייתה ליד המיטה נראה לי היא מנסה להכנס לבפנים
תקשיבו היא עכשיו ליד התיק בית ספר שלי קודם היא הייתה ליד המיטה נראה לי היא מנסה להכנס לבפנים
אנונימית
תברחי משם
אני הייתי מתה כבר
אני הייתי מתה כבר
שואל השאלה:
אמאל'ה איזה אושר היא הגיע לדלת היא מנסה לצאתת
אמאל'ה איזה אושר היא הגיע לדלת היא מנסה לצאתת
אנונימית
כותבים אושר
ותפתחי לה אמאלה
ותפתחי לה אמאלה
שואל השאלה:
אני בוכהה היא יצאה מהדלתת
אני בוכהה היא יצאה מהדלתת
אנונימית
שתצא משם איכ
שואל השאלה:
כן התיקון האוטומטי תיקן לי לעושר בטעות
כן התיקון האוטומטי תיקן לי לעושר בטעות
אנונימית
עכשיו תסגרי את הדלת שהיא גם לא תיכנס
שואל השאלה:
היא יצאה מהחדר היא במסדרון עכשיו
היא יצאה מהחדר היא במסדרון עכשיו
אנונימית
תסגרי את הדלת ותעשי טובה לעצמך
שואל השאלה:
אמאמא היא נכנסה לחדר של אח שליי
אמאמא היא נכנסה לחדר של אח שליי
אנונימית
שואל השאלה:
אומיגאד כןן זהו זה בעיה שלו עכשיו
אומיגאד כןן זהו זה בעיה שלו עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
זהו סגרתי היא לא יכולה לחזור יותר
זהו סגרתי היא לא יכולה לחזור יותר
אנונימית
יופי זה יותר טוב
איך היא נכנסה בכלל
שואל השאלה:
כן מושלם
כן מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג שמעתי קולות רשרוש פתאום אז שמתי פלאש וקלטתי אותה
אין לי מושג שמעתי קולות רשרוש פתאום אז שמתי פלאש וקלטתי אותה
אנונימית
אבל איך היא נכנסה?
אוי איכ אם זה היה קורה לי כנראה לא הייתי חיה עכשיו
שואל השאלה:
אין לי מושג אולי מהצנרת או משהו
אין לי מושג אולי מהצנרת או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
החלון במרפסת שבור אז אולי משם
החלון במרפסת שבור אז אולי משם
אנונימית
איך לא אתעלפת אני חייבת לדעת
שואל השאלה:
טוב תודה על התמיכה הנפשית לילה טוב לכולם
טוב תודה על התמיכה הנפשית לילה טוב לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
שמוליק קיפוד זה כבר קרה פעם אחת יש לי ניסיון בנושא
שמוליק קיפוד זה כבר קרה פעם אחת יש לי ניסיון בנושא
אנונימית
שואל השאלה:
זה גם קרה עם אוגרים הם ברחו בלילה ואיכשהו הגיעו לחדר שלי כמו תמיד
זה גם קרה עם אוגרים הם ברחו בלילה ואיכשהו הגיעו לחדר שלי כמו תמיד
אנונימית
הלם
ולילה טוב
ולילה טוב
אוי אני לא הייתי חיה אם זה היה קורה לי...
שואל השאלה:
אם אין לך חלונות שבורים אז הסיכוי שזה יקרה ממש נמוך גם בלי קשר תמיד איזה משהו נכנס לנו לבית פעם היה צרצר ענקי על הווילון
אם אין לך חלונות שבורים אז הסיכוי שזה יקרה ממש נמוך גם בלי קשר תמיד איזה משהו נכנס לנו לבית פעם היה צרצר ענקי על הווילון
אנונימית
שואל השאלה:
בונים חסינות אחרי שזה קורה יותר מפעם אחת
בונים חסינות אחרי שזה קורה יותר מפעם אחת
אנונימית
וואי אמלה
אני נבהלת כשאני רואה עכביש...
שואל השאלה:
פעם גם אני הייתי ככה אבל התרגלתי חח עכשיו זה כבר סתם מעצבן למרות שחולדות זה איכסה עדיין ותמיד יהיה
פעם גם אני הייתי ככה אבל התרגלתי חח עכשיו זה כבר סתם מעצבן למרות שחולדות זה איכסה עדיין ותמיד יהיה
אנונימית
אני קדה לך שאת ככה הלוואי עלי
שואל השאלה:
אני קדה בחזרה תודה על התמיכה הנפשית בזמן כל האיכסה שקרה פה עכשיו
אני קדה בחזרה תודה על התמיכה הנפשית בזמן כל האיכסה שקרה פה עכשיו
אנונימית
:)
ללטף אותה
לעזוב את הבית
אני מבינה שעבר הרבה זמן מאז. אבל אם יקרה לך שוב משהו כזה, לכי לישון בחדר אחר, בסלון או משהו ותסגרי את הדלת של החדר טוב טוב. בבוקר תשתפי טת ההורים ותגידי להם דחוף להתקשר ללוכד חולדות. חולדה זו חייה רענ ומסוכנת. אי אפשר לביית חיה כזו שרגילה לחיות בפחים ובביוב. אז אח שלך לא יכול היה לאמץ אותה. זו חייה שיכולה לאכול כל מיני דברים שהם לא אוכל אפילו, כמו כבלים או לכרסם קיר העיקר למצוא משהו לנשנש. וכשהיא מפחדת היא יכולה לתקוף לכן לא מומלץ להתעסק איתה לבד. ובגלל שהיא חיה בביוב ובפחים, יש לה מלא מחלות. אז פשוט הכי חכם ונכון זה לקרוא ללוכד חולדות שיגיע ויקח אותה מהבית. אם את לא רצית להעיר את ההורים הפיתרון הכי טוב זה באמת לישון בחדר אחר ולסגור את הדלת של החדר שלך טוב טוב.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: