7 תשובות
פעם הבאה שאת הולכת לעשות אולי תעשי השלמה או כבר בניה על הכל
את יכולה לבקש מהמניקוריסטית שלך להאריך אותן בעזרת לק ג'ל אבל לא בניה בניה
שואל השאלה:
אני כבר כמה זמן מתלבטת אם לעשות בנייה ואז שהציפורן למטה תגדל להוריד את הבנייה ולעשות לק גל לעשות ככה?
אנונימית
אם את עושה בניה על הציפורן שלך היא כנראה תהיה חלשה ועשויה להשבר כשתורידי, אולי תעשי מבנה אנטומי על הציפורניים שלך ורק השלמה על אלה שנשברו
שואל השאלה:
זה אפשרי לעשות השלמה כי הם ממש נשברו הם כאילו ממש קצרות כרגע?
אנונימית
לדעתי כן אני חושבת שזה על אותו עיקרון כמו בניה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבהה
אנונימית