5 תשובות
תלוי כמה נמוכה אבל כנראה שלא כי אני מעדיף גבוהות
אבל אם היא עכשיו 10/10 אני לא אפסול או משהו, פשוט העדפה
שואל השאלה:
נמוכה מאוד
1.50
אנונימית
פגשתי יותר חחח
אבל כנראה שהייתי פוסל כי אני גבוה
אבל גם ככה רוב הבנים אוהבים נמוכות אז בהצלחהה
שואל השאלה:
אתה מטר תשעים אז זה מובן
אנונימית