5 תשובות
תלוי כמה נמוכה אבל כנראה שלא כי אני מעדיף גבוהות
אבל אם היא עכשיו 10/10 אני לא אפסול או משהו, פשוט העדפה
אבל אם היא עכשיו 10/10 אני לא אפסול או משהו, פשוט העדפה
שואל השאלה:
נמוכה מאוד
1.50
נמוכה מאוד
1.50
אנונימית
פגשתי יותר חחח
אבל כנראה שהייתי פוסל כי אני גבוה
אבל גם ככה רוב הבנים אוהבים נמוכות אז בהצלחהה
אבל כנראה שהייתי פוסל כי אני גבוה
אבל גם ככה רוב הבנים אוהבים נמוכות אז בהצלחהה
שואל השאלה:
אתה מטר תשעים אז זה מובן
אתה מטר תשעים אז זה מובן
אנונימית
באותו הנושא: