8 תשובות
ברור יש לי את כל המוצרים שלהם והם מושלמים אני ממליצה לך על סדרת קיק
של ארגניה זוועה עשה לי נשירה לא מהעולם הזה רק לה בוטה
מהה ארגניה אחד הטובים זה הציל לי את השיער
אחד הגרועים זה בטוח מה שלא הציל לך את השיער אין שם שום חומר מיוחד רק ללא מלחים ואין כמעט ריח אני חייבת שמפו עם ריח
יא נשבעת הגזמת יש לזה ריח וזה טוב ממש אולי זה פשוט לא מתאים לך
כן ארגניה זה ממוצרים טבעים אם אני לא טועה ובלי חומרים שמזיקים לשיער וגם ארגניה עוזר לצמיחת השיער ולחזק את השורש
כן
אני ממליצה על הסדרה של השמן קיק של ארגניה
שיקמה לי את השיער בטירוף!!
ולגבי מה ההבדל אז מה ש"משועממת,," שמעליי כתבה זה ההבדל
שיקמה לי את השיער בטירוף!!
ולגבי מה ההבדל אז מה ש"משועממת,," שמעליי כתבה זה ההבדל