5 תשובות
שואל השאלה:
לא אבל כואב לי הגרון
לא אבל כואב לי הגרון
אנונימית
תגרגרי מי מלח
שואל השאלה:
וואי זה אחד המציקים
וואי זה אחד המציקים
אנונימית
התחושה שאת מתארת יכולה להיות חווייתית ואישית, והיא לא חוויתית לכל אדם.
התחושה שאת מתארת היא התנגדות טבעית של האוזן לשימוש ברוק זה.
בנוסף, חשוב לציין שהתחושות הפיזיולוגיות עשויות להשתנות מאדם לאדם ולהיות תלויות במצב הפרטי של האדם. אם התחושה הזו מטרידה אותך או גורמת לך כל סוג של חרדה או בעיות בריאותיות, אני ממליצה להיות יציבה ולהתייעץ עם מומחה רפואי או מומחה לסניפים של בריאות שמע.
כדאי לזכור שהתשובה הזו אינה תחליף לייעוץ מקצועי מבעל מקצוע רפואי.
אבל גם לי זה לפעמים קורה אהובה
פשוט לשתות מים להקפיד לשתות מים
ולאכול טוב
התחושה שאת מתארת היא התנגדות טבעית של האוזן לשימוש ברוק זה.
בנוסף, חשוב לציין שהתחושות הפיזיולוגיות עשויות להשתנות מאדם לאדם ולהיות תלויות במצב הפרטי של האדם. אם התחושה הזו מטרידה אותך או גורמת לך כל סוג של חרדה או בעיות בריאותיות, אני ממליצה להיות יציבה ולהתייעץ עם מומחה רפואי או מומחה לסניפים של בריאות שמע.
כדאי לזכור שהתשובה הזו אינה תחליף לייעוץ מקצועי מבעל מקצוע רפואי.
אבל גם לי זה לפעמים קורה אהובה
פשוט לשתות מים להקפיד לשתות מים
ולאכול טוב
תקני מי מלח לאף
באותו הנושא: