16 תשובות
כן אבל אין לאן כרגע
המשפחה לא אני כן מתכננת בעתיד
בחיים לא, אני מפחדת יותר מהאנטישמיות בחו"ל מאשר המלחמות בארץ
שואל השאלה:
^ גם בארץ יש אנטישמיות (בלי קשר למלחמה)
אנונימית
אמא שלי כן חשבה על לעבור
לארצות הברית בגלל גם הקטע של הויזה
אבל בואו נדבר עובדות
אין לנו ארץ אחרת גם אם אדמתנו בוערת

זה השטח שלנו
זה המדינה שלנו
זה היחודיות שלנו

לא של אף אחד אחר

ובואו כולם יודעים שלחמאס אין מוח
ופשוט איראן מנהלת אותו וזה הכלי של איראן לפגוע בנו
חוץ מזה אף אחד לא יקח את עזה/חמאס למדינה שלו

משתמשים בהם ככלי מלחמה זול
המשפחה שלי, אבל אני ממש נגד, אני לא חושבת שצריך לעבור כשקצת קשה, זוהי הארץ שלנו ואנחנו נילחם עליה ונישאר בה גם בטוב וגם ברע. חוץ מזה זוהי הארץ היחידה של יהודים. בכל מקום אחר בעולם אנחנו כבשים שמחכים לעזרה ומתחננים שלא יהרגו אותנו.
^^^
אני אישית לא נתקלתי באנטישמיות בארץ
זה בסדר לברוח כשמפחיד^
שואל השאלה:
אני לא רואה פה עתיד כאן תסתכלו על רמת החינוך בארץ בלי קשר למלחמה הגענו למצב שמניקוריסטיות מרווחות יותר ממנחים באוניברסיטה
אנונימית
זה עובדתית לא נכון. הוכחות בבקשה?
ליטרלי קורס באוניברסיטה עולה 20 אלף וזה לבן אדם אחד. תחשבי על מרצה שיש לו כיתה שלמה, ולא רק כיתה שלמה כמה כיתות שלמות. הבן אדם מרוויח יפה מאוד אל תדאגי לו
אנונימית
כן, ההורים שלי החליטו לעבור לקפריסין עד שתיגמר המלחמה.
אנחנו טסים כבר מחרתיים ואני כולי בחרדות ולחוצה שאולי יקרה משהו ואולי יהיו מלא אנטישמים שם ויקרו מלא דברים.
שואל השאלה:
^^ אין קשר בין השכר שהתלמידים משלמים לבין ההכנסה של המרצה...
וזה לא רק מנחה באוניברסיטה, כל מורה בישראל מרוויח פחות ממניקוריסטיות
אנונימית
לא, אולי לתקופה מסוימת בשנות ה-20 שלי, אבל את רוב חיי ארצה לבלות פה כנראה
לאמא שלי תמיד היה חלום לגור בחול גם בגלל המצב בישראל וגם כי יש לה משפחה בקנדה
באותו הנושא: