5 תשובות
בו זה כמו בתוכו
ובוא זה כדאתה אומר למישהו שיתקרב לאנשהו, בוא אליי.
בוא- כשאתה אומר למישהו לבוא אליך, בו- כשאתה נמצא במקום כלשהו.
בו זה כאילו בתוך משהו (נגיד: פתחתי את המקרר, לא היה בו כלום)
ובוא זה כאילו תבוא אליי
בו - בתוכו. למשל: הבאתי את התיק שלי, יש בו בקבוק מים ומחברת.
בוא - מלשון לבוא. למשל: בוא נלך היום לקנות גלידה.
בוא זה כמו לבוא אליי בוא נלך
בו זה אני שם בפנים פרחים ועוד