תקשיבו שאני לא יודעצ מה לעשות אני מדברת עם מישהו כבר חודשיים+ וזה לא מתקדם (כנסו)
נפגשנו לפני חודש ולא הצלחנו לקבוע שוב ואז גם התחילה המלחמה, עכשיו אנחנו מדברים כל יום כל היום ויש ממש חיבור והוא מתעניין בי ומפתח שיחות והכל אבל לא מציע להפגש כברר ואני מנסה להבין אם זה בגלל המלחמה (אבל מצד שני הוא יוצא עם חברים והוא יודע שגם אני יוצאת עם חברות אז למה שזה ימנע ממנו להציע) ופשוט נהיה לי כבר מעיק ברמות כל הדיבורים בטלפון ובאמת ניסיתי לרמוז כמה פעמים והוא פשוט לא קולט או חא יודעת מה והוא באמת חמוד אבל זה מחרפן אותי לא יןדעת מה לעשות