7 תשובות
עדיף פחות מ300 שקל לדעתי
תבדקי באתר של מכס מה אפשר להעביר וכזה
שואל השאלה:
מהזה אומר בכלל
מהזה אומר בכלל
אנונימית
תחפשי בגוגל
מעל 70 דולר ההזמנה נתקעת במכס
אנונימית
לא להזמין יותר מ270!!!!!!!!!!
אולי עדיף לך לחלק כת זה לשתי הזמנות נפרדות, מומלץ לא לעלות על 270 שקל
באותו הנושא: