7 תשובות
עדיף פחות מ300 שקל לדעתי
תבדקי באתר של מכס מה אפשר להעביר וכזה
שואל השאלה:
מהזה אומר בכלל
אנונימית
מעל 70 דולר ההזמנה נתקעת במכס
אנונימית
לא להזמין יותר מ270!!!!!!!!!!
אולי עדיף לך לחלק כת זה לשתי הזמנות נפרדות, מומלץ לא לעלות על 270 שקל