13 תשובות
אודי מפגר
לא, כמו אחרי מלחמת יום כיפור
כולם התפטרו אחרי המערכה. לקחו אחריות
כולם התפטרו אחרי המערכה. לקחו אחריות
אני חושבת שזאת שאלה שלא צריכה להיות באתר הזה בשעה הזאת
כולם פה מחוקים פוליטיקה לא רלוונטית עעשיו
כולם פה מחוקים פוליטיקה לא רלוונטית עעשיו
לא
הוא מקושר להרבה אנשים בתור בונה חופשי הייתי אומר שכן
לדעתי מיכאל צריך להיות ראש הממשלה
כן ביבי עשה מה שאפילו גולדה מאיר לא עשלה וכל מי שיגיד לך לא הוא עוכר ישראל אין מישהו שיכול לעשות עבודה יותר טוב מביבי
לא
לא
לא, כמו כל ראש ממשלה אחראי, צריך לקחת אחריות על הנעשה, על המחדל, הוא היה ראש ממשלה הוא צריך לקחת אחריות בלי תירוצים
חד משמעית לא . הוא כבר מזמן היה צריך ללכת
אנונימית
לא, שילמד לקחת אחריות אחרי 15 שנים.
לא. לדעתי יאיר גולן צריך להיות ראש הממשלה.
באותו הנושא: