6 תשובות
עכשיו בכולן
לרוע מזלינו
כן רק שעד היום אף בת לא עמדה בתנאים 669 למשל
יהלום , 669 וסיירת מטכל
מטבח צבאי
אין לוחמות בסיירת מטכל כרגע, מהשנה הבאה יהיה פיילוט.
ויש כרגע פיילוט ב669. כרגע 1 עברה מיונים ראשוניים אבל זה עניין של זמן עד שיהיו עוד.
ביהלם, שזו אמנם לא יחידה עילית באופן כללי, אבל קומנדו הנדסי, יש לדעתי כבר עכשיו 11 או 12 לוחמות במסלול.
ונקווה שבהמשך יפתחו עוד אופציות.
וכל הממורמרים שאומרים "לרוע מזלינו" ו"מטבח צבאי", בדיוק במלחמה הזו, לוחמות הפגינו תפקוד לא פחות ממצוין. גם ניהול לחימה של הקצינות, וגם לחימה של הפלוגות בכללי.
ויש כרגע פיילוט ב669. כרגע 1 עברה מיונים ראשוניים אבל זה עניין של זמן עד שיהיו עוד.
ביהלם, שזו אמנם לא יחידה עילית באופן כללי, אבל קומנדו הנדסי, יש לדעתי כבר עכשיו 11 או 12 לוחמות במסלול.
ונקווה שבהמשך יפתחו עוד אופציות.
וכל הממורמרים שאומרים "לרוע מזלינו" ו"מטבח צבאי", בדיוק במלחמה הזו, לוחמות הפגינו תפקוד לא פחות ממצוין. גם ניהול לחימה של הקצינות, וגם לחימה של הפלוגות בכללי.
באותו הנושא: