8 תשובות
טיטי ודיאן נראה לי
איזה סטורי?
אנונימית
כן זה נראה לי גם טיטי ודיאן ראיתי שהעלו על זה
שואל השאלה:
אתן מאמינות למה שהן כתבו?
אתן מאמינות למה שהן כתבו?
אנונימית
לא יודעת אם מאמינה אבל זה היה מאוד חשוד מה שהן הציגו
הוא העלה פוסט וכתב את מה שהן אמרו בעצמו זה לא שהן המציאו..
הבחורות ששוחררו הן מהבידיאס הן תומכות טירור ושונאות את ישראל!! איזה באסהה
אנונימית
שואל השאלה:
דובר שהילדה רצתה לחפש פה בית ולא נראלי שהן שונאות את המדינה אם הן באו לבקר פה משפחה..
דובר שהילדה רצתה לחפש פה בית ולא נראלי שהן שונאות את המדינה אם הן באו לבקר פה משפחה..
אנונימית
באותו הנושא: