6 תשובות
סלינה אקסית של ג'סטין
היילי אשתו
היילי אשתו
סלינה היא האקסית היילי העכשיות אבל כולנו אוהבים יותר את סלינה היא יותר חמודה ויותר מתאימה לו גם המדפחה שלו חושבת ככה היילי אומרת לו מה לעשות ואגב היא אנטישמית מסתבר
שואל השאלה:
איזו דרמה וואוו...
איזו דרמה וואוו...
סלינה הייתה חברה של גסטין המון שנים
היילי נשואה לו
היילי נשואה לו
סלינה וגסטין היו זוג ואז נפרדו אחר כך הם חזרו ואז שוב נפרדו והיילי היא אשתו.
יש את האלה שאהבו את ג'סטין וסלינה ביחד אז הם כאילו 'טים' סלינה.
וסלינה אומרת שבזמן הזוגיות שלה עם ג'סטין הוא העביר אותה התעללות נפשית ויש כאלה שאומרים שהוא בגד בה גם כמה פעמים.
יש את האלה שאהבו את ג'סטין וסלינה ביחד אז הם כאילו 'טים' סלינה.
וסלינה אומרת שבזמן הזוגיות שלה עם ג'סטין הוא העביר אותה התעללות נפשית ויש כאלה שאומרים שהוא בגד בה גם כמה פעמים.
ג'סטין וסלינה יצאו המון שנים, אנשים היו אובססיבים לזוגיות שלהם וחשבו שהם הכי מתאימים, הכי מושלמים ביחד כי הם גם יצאו עוד מאז שהם נערים. הם נפרדו, והיילי גם הייתה סטוקרית של ג'סטין וכזאת מעריצה מושבעת ואז הם התחילו לצאת ועכשיו הם כבר נשואים 5 שנים;
ואנשים חושבים שגסטין עם היילי כמו תחליף כזה לסלינה ושהוא לא באמת אוהב אותה ועוד אוהב את סלינה...
בקיצור אז יש דרמה כזאת של טים סלינה וטים היילי.
מיותר ממש, בסופו של דבר סלינה וגסטין נפרדו לפני המון שנים כי גם הייתה להם זוגיות רעילה, אנשים עוד לא שחררו מהם וחבל כי הם כבר התקדמו בחיים ועברו את זה ממזמן
ואנשים חושבים שגסטין עם היילי כמו תחליף כזה לסלינה ושהוא לא באמת אוהב אותה ועוד אוהב את סלינה...
בקיצור אז יש דרמה כזאת של טים סלינה וטים היילי.
מיותר ממש, בסופו של דבר סלינה וגסטין נפרדו לפני המון שנים כי גם הייתה להם זוגיות רעילה, אנשים עוד לא שחררו מהם וחבל כי הם כבר התקדמו בחיים ועברו את זה ממזמן
באותו הנושא: