3 תשובות
בנזק עושה פלאים
לא ניסיתי אפידו אבל אני תמדי ממליצה על בנזק
שואל השאלה:
איך שמים את זה? למרוח על החצקונים כמו קרם?
נקודתי, אני שמה על מקלון אוזניים ורק איפה שהחצקון את שמה עליו.