3 תשובות
בנזק עושה פלאים
לא ניסיתי אפידו אבל אני תמדי ממליצה על בנזק
לא ניסיתי אפידו אבל אני תמדי ממליצה על בנזק
שואל השאלה:
איך שמים את זה? למרוח על החצקונים כמו קרם?
איך שמים את זה? למרוח על החצקונים כמו קרם?
נקודתי, אני שמה על מקלון אוזניים ורק איפה שהחצקון את שמה עליו.
באותו הנושא: