9 תשובות
אם הייתי יושבת שם בתור חברה שלה הייתי מאוכזבת ממנה בטירוף שליד הבן זוג שלה היא מדברת על מישהו
אישית, הייתי נעלב.
סבבה להתלהב מאנשים אחרים אבל לפי איך שסיפרת, זה לא פרופורציונלי.
דוחה
כאילו שתי לסביות ואחת מהן נדלקת על גבר?
הייתי נעלבת
שואל השאלה:
היא כנראה עשתה את זה בכוונה בצחוק להתגרות בי אבל זה העליב אותי
אנונימית
רגע רגע
את חברה של המדוברת?^
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אמאלה הייתי בוכה מהפדיחה שהבן זןג יושב לידי ואני מדברת על מישהו
זה לא מכבד אותו בספק אם אהיה עם אחת כזאת מלכתחילה
אנונימי
באותו הנושא: