8 תשובות
שואל השאלה:
אני בעיקרון אוהבת בנות וזה קשה רצח למצוא מישהי לא סטרייטית
איזה צד אנחנו חברה שלי?
מאמין ש18
עם את מהלטב את לא תמצאי בטינדר לסביות כל כך תנסי את גריינדר. יש הרבה הזויים והזויות או פדופילים/יות (יצא לי להיתקל בכמה לצערי) אז תהיני ותזהרי
לדעתי תחפשי באתרי הכרויות של הקהילה לא ? ^
שואל השאלה:
יש כאילו אפליקציות יותר טובות מטינדר?
טינדר זה לא לזוגיות