9 תשובות
כי זה ימחק גם את העוטף
כי אז כל העולם יקום עלינו
הממשלה שלנו לא תעשה את זה בחיים וזה יפגע גם בנו דרך אגב וגם אני לא חושבת שיש לנו אהי לא בטוחה אבל יש לארצות הברית ואין מצב שהיא תתן לנו לעשות את זה
פצצת אטום תהרוג גם אותנו
וגם יש שם חטופים שלנו
1.זה אסור
2.זה יגרום למלחמת עולם
3.זה יהרוג גם אותנו
כי אז גם אנחנו נמות
אנונימי
תהיה מלחמת עולם
היא תפגע גם בנו
זה יפגע בנו, אצות הברית לא תתן לדבר כזה לקרות ותפסיק לתמוך בנו