115 תשובות
שואל השאלה:
^^בדיוק!! הוא אומר לי שישראל הורגת את הילדים שלהם וכו וכו!!!
^^בדיוק!! הוא אומר לי שישראל הורגת את הילדים שלהם וכו וכו!!!
תשלחי לו סירטון
אין לך מה להוציא עליו אנרגיה האנשים האלה הם עיוורים יותר מדי השינאה שיש להם כלפינו היא יותר מדי חזקה שהם לא רואים כבר מה טוב ורע לא משנה כמה תסביר וכמה הוכחות תביא להם הם עדיין יהיו עם ראש בתוך הקיר
יש ליטרלי תיעודים של זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אין לי סרטון של חמאס הורגים ילדים. (יש סרטונים כאלה בכלל?!)
^^^אין לי סרטון של חמאס הורגים ילדים. (יש סרטונים כאלה בכלל?!)
שואל השאלה:
וגם!! שחכתי לציין !! שני הפלסטינים האלה שדיברתי איתם. שניהם טוענים שאנחנו פוצצנו את בית החולים שלהם לפניי יומיים למרות התיעודים שהם עשו את זה!!
וגם!! שחכתי לציין !! שני הפלסטינים האלה שדיברתי איתם. שניהם טוענים שאנחנו פוצצנו את בית החולים שלהם לפניי יומיים למרות התיעודים שהם עשו את זה!!
יש מלא בטלגרם אפילו בכלבים הם יורים
אנונימית
מה זאת אומרת יש סרטונים כאלה בכלל, יש פאקינג חדשות! בחדשות אמרו שנרצחו 2000 אנשים, זה שקר? מה שקרה במסיבת נובה הם לא יכולים להכחיש
אנונימית
זה ם הם פלסטינים אין לך מה עוד לעשות הם שטופי מוח שלא מבינים שום דבר מהחיים שלהם
תקשיבי, אין מה להתווכח איתם.
את לא תשני את דעתם, זה לא משנה כמה הוכחות תביאי.
האנשים האלו הם שטופי מוח, מלאי שנאה, בורים וטיפשים. להתווכח איתם זה כמו להתווכח עם קיר.
לריב עם פרו פלסטינים לא יוביל לשום מקום.
^^, ^^^
זה לא משנה כמה תיעודים תראו להם, או שהם יגידו שזה פייק או שהם יגידו "מגיע לכם". אין מה להתווכח איתם תבינו
את לא תשני את דעתם, זה לא משנה כמה הוכחות תביאי.
האנשים האלו הם שטופי מוח, מלאי שנאה, בורים וטיפשים. להתווכח איתם זה כמו להתווכח עם קיר.
לריב עם פרו פלסטינים לא יוביל לשום מקום.
^^, ^^^
זה לא משנה כמה תיעודים תראו להם, או שהם יגידו שזה פייק או שהם יגידו "מגיע לכם". אין מה להתווכח איתם תבינו
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שזה לא שקר ואני לחלוטין ומאמינה לזה. אבל הקטע זה שהם לא. והם אומרים שאנחנו משקרים ואני מנסה להסביר לו שזה לא נכון והוא רוצה הוכחות.
ברור שזה לא שקר ואני לחלוטין ומאמינה לזה. אבל הקטע זה שהם לא. והם אומרים שאנחנו משקרים ואני מנסה להסביר לו שזה לא נכון והוא רוצה הוכחות.
אז תשלחי לו חדשות תגידי לו שזה מילה שלו נגד מילה של חדשות מאומתות
אנונימית
שואל השאלה:
ואמרתי לו שליטרלי הדבר היחידי שאני רוצה זה ליטרלי לחיות בשקט ושהם יפסיקו להיות חמדנים כי יש להם כל כך הרבה מקומות להיות בהם ולנו יש רק מקום אחד!!
ואמרתי לו שליטרלי הדבר היחידי שאני רוצה זה ליטרלי לחיות בשקט ושהם יפסיקו להיות חמדנים כי יש להם כל כך הרבה מקומות להיות בהם ולנו יש רק מקום אחד!!
יש סירטון של שני לוק באינסטגרם תשלחי לו את זה ואם הוא עדיין חושב שהפלסטינים והחמאס הם אנשים טובים אז אין לי עוד מה לומר לך
^^^ את לא מבינה שלא אכפת להם? הם יגידו שזה פייק
למה שהם יאמינו לחדשות של ישראל
תבינו, לא אכפת להם כמה הוכחות תביאו. הם בחיים לא ישנו את דעתם.
למה שהם יאמינו לחדשות של ישראל
תבינו, לא אכפת להם כמה הוכחות תביאו. הם בחיים לא ישנו את דעתם.
אנונימית
ושוב אני בחיים לא אבין למה אנשים שאין להם סרטונים ואין להם הוכחות מוכנות בגלריה נכנסים לויכוח עם פרו פלסטינים בגלל זה את לא פחות סתומה מהם, תבואי מוכנה לקרב לא ככה מה את מבקשת מילדים בסטיפס הוכחות תהיי אחראית על שלך מה ציפית שיקרה שהם יאמינו לך למילה?
אנונימית
הם חיים באשליה
ואחרי זה הם אומרים שאנחנו הורגים אותם. מפגרים אחד אחד
^^^ בתכלס, גם אם היו לה סרטונים הם היו אומרים שזה פייק או שזה מה שהפלסטינים עוברים מאז הקמת המדינה
אלו אנשים בורים, הם גדלים על לשנוא אותנו.
אלו אנשים בורים, הם גדלים על לשנוא אותנו.
אנונימית
אז למה יש לך סרטונים גרועים? מבינה יא מביכה
אנונימית
יש מישהו דעה מסויימת גם אם בלב הוא יודע שאת צודקת-שום דבר לא ישכנע אותו ואת כל מי שאומר פרי פלסטין מבטיח
גם אנחנו עוברים את זה מאז קום המדינה יש פה פיגוע כל שני וחמישי תמשיכי בקו של מילה שלהם נגד מילה שלך^^^ עובדה שלהם אין יום הזיכרון לחללים
אנונימית
וואי האנשים האלה עולים לי על העצבים
שואל השאלה:
^^^^יש לי סרטונים שלהם יורים בחיילים שלנו ולכן זה נחשב "גרוע" מכיוון שמבחינתם להרוג חיילים שלנו זה מצווה או וואטאבר.
וב. המביכה היחידה זו את שלא יוצאת מאנונימי וממשיכה לנסות לפגוע בי ף-ף
^^^^יש לי סרטונים שלהם יורים בחיילים שלנו ולכן זה נחשב "גרוע" מכיוון שמבחינתם להרוג חיילים שלנו זה מצווה או וואטאבר.
וב. המביכה היחידה זו את שלא יוצאת מאנונימי וממשיכה לנסות לפגוע בי ף-ף
הוא מבקש ממך הוכחות תבקשי ממנו גם הוכחות והוא יתחיל לגמגם אין לו שום דבר
אנונימית
תקשיבי אני שמה לך פה קישור לסרטון ארוך שמסביר את הכל והוא כולל הרבה סרטונים גרפים אז מי שקשה לו אל תכנסו!
ואני יודעת שהוא בכל זאת ימשיך להכחיש או לומר "אתם עשיתם את זה לפלסטינים כבר מאז הקמת המדינה"
אני באמת פשוט ממליצה לך לשלוח לו את זה ולא להמשיך בשיחה, אין מה לדבר עם תומכי טרור. לא מגיע להם יחס.
ואני יודעת שהוא בכל זאת ימשיך להכחיש או לומר "אתם עשיתם את זה לפלסטינים כבר מאז הקמת המדינה"
אני באמת פשוט ממליצה לך לשלוח לו את זה ולא להמשיך בשיחה, אין מה לדבר עם תומכי טרור. לא מגיע להם יחס.
אנונימית
כולם מכחישים
אנונימי
חבל באמת שאני לא מתווכחת עם פרו פלסטינים אתם לא יודעים להתווכח בשיט מה אתם שותקים ל"אתם עשיתם את זה לפלסטינים מאז קום המדינה?" אתם לא יודעים להעמיד אותם במקום? זהו אתם נסוגים? תענו להם שזה שהם משתמשים בסיסמאות שכל הפרו פלסטינים ואישתם משתמשים בהם לא הופך את זה לתשובה זה סך הכל עוד סיסמה מסכנה שהם שיננו ונתקעו עליה זה כל מה שיש להם לומר? זה כל כך עלוב מתחבאים מאחורי סיסמא "אתם עשיתם את זה לפלסטינים מאז קום המדינה" היא לא תשובה או הוכחה לכלום, זאת סיסמא ריקה שהם שמעו מאמא שלהם
אנונימית
תגדירי פלסטיני
ערבי מהשטחים או מישהו מהאינטרנט שטוען שהוא פלסטיני?
ערבי מהשטחים או מישהו מהאינטרנט שטוען שהוא פלסטיני?
אנונימי
^^ שומעת אני התווכחתי עם כל כך הרבה מהם וגם הסברתי להם אבל זה לא פאקינג משנה
את לא התווכחת איתם אז את לא מבינה, זה לא משנה מה תגידי להם הם לא ישנו את דעתם.
אני חזרתי איתם אלפי שנים אחורה והסברתי להם את כל הפאקינג היסטוריה אבל זה לא משנה. זה כמו לריב עם קיר ולפעמים עדיף להיות חכם ופשוט לעזוב את זה
את לא התווכחת איתם אז את לא מבינה, זה לא משנה מה תגידי להם הם לא ישנו את דעתם.
אני חזרתי איתם אלפי שנים אחורה והסברתי להם את כל הפאקינג היסטוריה אבל זה לא משנה. זה כמו לריב עם קיר ולפעמים עדיף להיות חכם ופשוט לעזוב את זה
אנונימית
מבטיחה לך שאין לך מה לריב איתם על זה,הם דבוקים בעמדה שאנחנו רוצחים ושהכל באשמתנו.
הם בורים ברמה קיצונית ובטוחים שהם יודעים הכל
אין מה לנסות לשכנע אפילו אנשים כאלה כי אין בהם טיפת אהדה אלינו וגם לא תהיה להם.כל מי שתומך בטרוריסטים האלה תומך ברצח יהודים וישראלים.
הם בורים ברמה קיצונית ובטוחים שהם יודעים הכל
אין מה לנסות לשכנע אפילו אנשים כאלה כי אין בהם טיפת אהדה אלינו וגם לא תהיה להם.כל מי שתומך בטרוריסטים האלה תומך ברצח יהודים וישראלים.
אבל רואים שאת לא יודעת מה לענות להם^^
את פשוט מתייאשת מהם כשהם אומרים לך שאנחנו עושים את זה מאז קום המדינה...במקום שתעני להם יפה שאתם סותרים את עצמכם שיש לנו מדינה הם מודים בזה כשהם אומרים "מאז קום המדינה" אז יש מדינת ישראל או לא? הם רק מוכיחים שיש מדינת ישראל הם סותרים את עצמם, תהיו חכמים תשתמשו בזה נגדם הסיסמאות שלהם כל כך גרועות וסותרות וזה שאתם נכנעים מזה זה עוד יותר משפיל
את פשוט מתייאשת מהם כשהם אומרים לך שאנחנו עושים את זה מאז קום המדינה...במקום שתעני להם יפה שאתם סותרים את עצמכם שיש לנו מדינה הם מודים בזה כשהם אומרים "מאז קום המדינה" אז יש מדינת ישראל או לא? הם רק מוכיחים שיש מדינת ישראל הם סותרים את עצמם, תהיו חכמים תשתמשו בזה נגדם הסיסמאות שלהם כל כך גרועות וסותרות וזה שאתם נכנעים מזה זה עוד יותר משפיל
אנונימית
החמאס גורם להם לחיות בהשלייה נוראית, הורס להם תחיים, זה נוראי:,(
אז תגידי לו שמה שהסינים עושים למוסלמים בסין שגוי ותראי איך הוא יתעצבן, דרך אגב כל הכבוד לסינים על זה
^^^^ "רואים שאת לא יודעת מה לענות להם"
למה ראית בכלל מה אני עונה להם? את לא מבינה שהם ראש בקיר?
מוזמנת להתווכח איתם במקום לומר לנו איך להתנהג
למה ראית בכלל מה אני עונה להם? את לא מבינה שהם ראש בקיר?
מוזמנת להתווכח איתם במקום לומר לנו איך להתנהג
אנונימית
בתור לוחם שהיה בשטח וכמעט הרגו אותו בשמחת תורה, אני מציע לך ולכל מי שקורא את זה - לא להתעמת עם פרו פלסטינים. לא ניתן להעיר נאו נאצים, הם שונאים יהודים ויחפשו דרכים להצדיק כל הרג של יהודי.
טמבל מה לעשות
וואי אני שונאת אותםם איזה עצבים הם יכולים לתת באמת, הדבר היחידי שאני יכולה להמליץ לך זה להפסיק להסביר להם כי הם בחיים לא ישנו את הדעה, אם יש להם תמונת פרופיל שלהם תוסיפי לה את המשפט i support israel ודגל ישראל ותשלחי להם ואז תחכי לתגובה שלהם ותחסמי
שואל השאלה:
^^יש לי סרטונים גרועים, לא של ילדים האומנם אבל יש. וחוץ מזה. לא בכל שיחה אני צריכה הוכחות . ואל תקראי לי סתומה -_-
^^יש לי סרטונים גרועים, לא של ילדים האומנם אבל יש. וחוץ מזה. לא בכל שיחה אני צריכה הוכחות . ואל תקראי לי סתומה -_-
בכיף אם היו לי הוכחות וסרטונים הייתי מכסחת אותם וצוחקת להם בפרצוף יש לי לשון חדה אבל אין לי אומץ לצפות בסרטונים האלה זה למה אני לא אכנס איתם לשדה קרב
אנונימית
שיכנסו לקבוצות של עזה לטלגרם
המוח שלהם נעול
למה דיברת עם פלסטיני במקום לקחת אקדח ולירות בו?
הם טמבלים ברמה אחרת גם אני רבתי עם אחת והכמות שקרים שהם אומרים זה משהו הם גם מצפים שנרחם עליהם אחרי כל זה
שואל השאלה:
^^^יש לי גם אקדח 0_0
^^^יש לי גם אקדח 0_0
עם אנשים כאלו אי אפשר להתווכח האייקיו שלהם נמוך מדיי
הטמטום הוא אינסופי . אל תבזבזי את הזמן שלך בלהסביר את האמת לאנשים שלא מוכנים לשמוע אותה גם אם תראי להם גופה מול העיניים הם יישארו עם הפרי פלסטיין שלהם.
פשוט תגידי לו שמה שהסינים עושים למוסלמים לא נכון והוא יתעצבן ברמה שהוא יהרוס את הטלוויזיה,צריכים להחזיר להם באותה רמה
שואל השאלה:
אוקי תקשיבו שלחתי לו כמה הוכחות ואז הוא אומר לי "אני לא סומך על הסרטונים שאת שולחת " אז אמרתי לו "אז למה שאני אסמוך על הסרטונים שאתה שולח?" ואז הוא ענה לי את התשובה הכי מטומטמת ביקום!!!
" cos i am telling you reality and you are tellin me fake" -_-
אוקי תקשיבו שלחתי לו כמה הוכחות ואז הוא אומר לי "אני לא סומך על הסרטונים שאת שולחת " אז אמרתי לו "אז למה שאני אסמוך על הסרטונים שאתה שולח?" ואז הוא ענה לי את התשובה הכי מטומטמת ביקום!!!
" cos i am telling you reality and you are tellin me fake" -_-
שואל השאלה:
מה הסינים עושים למוסלמים?^^
מה הסינים עושים למוסלמים?^^
ברור לנו יש את האויבים הכי מפגרים
הם עושים להם חיים חרא הורגים אותם ומענים אותם טיפה דומה לשואה,הם מכחישים רצח תינוקות ואת השואה?תחזירי להן באותו מטבע
כמה טמטום יכול להיות בבן אדם באמת אבל עזבי אותך מזה תרשמי לו הודעה אחת על זה שהם מטורפים וזהו
^^^^^ תעזבי את זה, הנה ראית שהם לא מוכנים לקבל הוכחות.
אין מה לדבר עם תומכי טרור
אין מה לדבר עם תומכי טרור
אנונימית
אויש נו חברה על תנסו לשחק אותה כאילו אנחנו לא עושים בדיוק אותו דבר
^^אל תגידי את זה בצחוק אפילו אנחנו ממש לא עושים אותו דבר אנחנו לא אונסים פה בנות ושורפים תינוקות ואנשים אנחנו לא חוטפים לפה אנשים במיוחד לא זקנים אז דיי לבלבל תשכל הדבר האחרון שאנחנו זה להיות כמוהם ואם את חושבת ככה אז עופי מהמדינה למה את פה
שואל השאלה:
^^^אנחנו לא טבחנו אותם בלי סיבה!!!
^^^אנחנו לא טבחנו אותם בלי סיבה!!!
^^^ אל גאזירה משתפים פעולה עם החמאס, זה המקום האחרון שהוא צריך להסתכל בו.
^^^^ וואלה? נכנסו לעזה ורצחנו אנשים סתם ככה? החיילים שלנו אנסו את התושבות שם ואז הפשיטו אותן ונסעו איתן ערומות על טנדר ברחבי ישראל?
רצחנו תינוקות מול ההורים שלהם והורים מול תינוקות? שרפנו משפחות שלמות בחיים?
^^^^ וואלה? נכנסו לעזה ורצחנו אנשים סתם ככה? החיילים שלנו אנסו את התושבות שם ואז הפשיטו אותן ונסעו איתן ערומות על טנדר ברחבי ישראל?
רצחנו תינוקות מול ההורים שלהם והורים מול תינוקות? שרפנו משפחות שלמות בחיים?
אנונימית
אל תבזבזי על זה אנרגיה
יש מאגר תגובות של הפשוטע שאת יכולה להעתיק ולהדביק תגובות אני משתמשת בו הרבה
יש מאגר תגובות של הפשוטע שאת יכולה להעתיק ולהדביק תגובות אני משתמשת בו הרבה
הם פתחו במלמה על הארץ הזאת ואנחנו ניצחנו
שילמדו להפסיד בכבוד
שילמדו להפסיד בכבוד
אנונימית
הם חיים במשבצת בתוך המחברת מתמטיקה שלהם
נו ברור שהוא יכחיש. הם אף פעם לא יודו ולא יקחו אחריות. אין עם מי לדבר אצלם ואין מה לדבר איתם.
^^^תצחקי לו על מה שהסינים עושים למוסלמים,כל הכבוד לסינים
אנונימי
^ זה סתם יוצא ילדותי וזה בדיוק כמו שהם צוחקים על זה שאנחנו נרצחים
אנונימית
^צריך להחזיר להם באותו מטבע שיבינו מה זה להכחיש ולצחוק על השואה
אנונימי
שואל השאלה:
מה הסינים עושים למוסלמים?
מה הסינים עושים למוסלמים?
^^ אפשר להיות קצת יותר חכמים מהם ולא להתנהג כמו בורים חסרי לב
^ יש עוד כל מיני כתבות אבל שמתי לך קישור לאחת מהן
אגב לא הבנתי עדיין אם הם עושים את זה לכל המוסלמים או רק לטרוריסטים
^ יש עוד כל מיני כתבות אבל שמתי לך קישור לאחת מהן
אגב לא הבנתי עדיין אם הם עושים את זה לכל המוסלמים או רק לטרוריסטים
אנונימית
הם אומרים שאנחנו עושים אותו דבר כבר 75 שנים האידיוטים האלה
^^נכון אבל שהם רק יבינו מה שהם צוחקים עלינו, אני לא אגיד את זה למוסלמים ששונא אותי אבל אני אוכל להגיד לו במידה והוא יצחק על השואה: ואם הייתי צוחק על מה שהסינים עושים לכם,איך היית מרגיש?לא טוב?גם אנחנו
אנונימי
אני הגעתי למסקנה שאין מה לדבר איתם זה כמו לדבר עם אוויר רק שאפילו אוויר מקשיב יותר מהם.
גם אם הם רואים הוכחות בעיניים שלהם הם לא מאמינים לכלום וטוענים שאנחנו אלה שעושים שטיפת מוח ושאנחנו מפרסמים פייק, הזויים לגמרי.
גם אם הם רואים הוכחות בעיניים שלהם הם לא מאמינים לכלום וטוענים שאנחנו אלה שעושים שטיפת מוח ושאנחנו מפרסמים פייק, הזויים לגמרי.
^ נכון מאוד.
תעזבי את זה, אין מה לריב עם תומכי טרור.
תעזבי את זה, אין מה לריב עם תומכי טרור.
אנונימית
תקשיבי תשאלי אותו באיזה שנה המדינה הייתה שלהם נראה מה יגיד
אנונימית
דיברתי עם פלסטיני והוא צחק על השואה ואמר לי viva hamas h*tlerעזבי טמבלים מפגרים
אנונימית
שואל השאלה:
^^תפודים סגולים את יכולה להיעשות את זה בתור קישור?
^^תפודים סגולים את יכולה להיעשות את זה בתור קישור?
ככה זה בסטיפס לא נראה לי שאפשר
תסמני את הקישור ותלחצי על 'פתיחה'
תסמני את הקישור ותלחצי על 'פתיחה'
כרגע המדינה הזאת שלנו, אנחנו נותנים להם מלא ואם כבר אנחנו היחידים שנותנים להם להתיישב שאף מדינה אחרת לא רוצה אותם בכלל אז רק על זה הם צריכים להגיד תודה אבל במקום זה הם הורגים לנו אנשים, מה הם מצפים? לקבל חיבוק?!
זה לא שווה להתווכח עם אנשים שלא יקשיבו.
כל ההוכחה שתביאי להם לא תשנה את דעתם או את איך שהם מרגישים כלפינו,וזה כנ"ל לכל העולם הם פשוט תקועים בקיר וחושבים שאנחנו אנשים רעים.
אני יודעת שיש אנשים שתמיד רוצים לתמוך בטוב אבל בגלל שהם כל כך עיוורים הם לא רואים את האמת שנמצאת להם בפנים,או שלא אכפת להם מהאמת והם רק שונאים אותנו. התווכחתי עם האנשים האלה והבנתי שהם תקועים ולא יצא מזה שום דבר צריך לשחרר ולא לבזבז את הזמן שלך עליהם ,עם כל העצבים וכל השנאה שיש לנו כלפי הדברים האלה
זה לא שווה להתווכח עם בן אדם ולהוציא את כל האנרגיות וכל הרגשות שלך על בן אדם שבחיים לא יקשיב,לא יבין,וימשיך לשנוא אותנו לא משנה מה.
כל ההוכחה שתביאי להם לא תשנה את דעתם או את איך שהם מרגישים כלפינו,וזה כנ"ל לכל העולם הם פשוט תקועים בקיר וחושבים שאנחנו אנשים רעים.
אני יודעת שיש אנשים שתמיד רוצים לתמוך בטוב אבל בגלל שהם כל כך עיוורים הם לא רואים את האמת שנמצאת להם בפנים,או שלא אכפת להם מהאמת והם רק שונאים אותנו. התווכחתי עם האנשים האלה והבנתי שהם תקועים ולא יצא מזה שום דבר צריך לשחרר ולא לבזבז את הזמן שלך עליהם ,עם כל העצבים וכל השנאה שיש לנו כלפי הדברים האלה
זה לא שווה להתווכח עם בן אדם ולהוציא את כל האנרגיות וכל הרגשות שלך על בן אדם שבחיים לא יקשיב,לא יבין,וימשיך לשנוא אותנו לא משנה מה.
איזה מפגרים. תשלחי להם את ההקלטות של הפיצוץ של הבית חולים וסרטונים שהם רוצחים ילדים(יש מלא כאלו)
אין מה לעשות כל הפלסטינים שטופי מוח
free palestine!
כלומר פלסטין בחינם
כלומר פלסטין בחינם
שואל השאלה:
^^^^^^^ אנונימי עכשיו תשלח לי את זה באנגלית ואני אשלח לו.
^^^^^^^ אנונימי עכשיו תשלח לי את זה באנגלית ואני אשלח לו.
מה זה פלסטין? אני מכירה רק ישראל
אנונימית
^^^התכוונת שהאוויר בחינם?
מחנכים את הערבים לשנוא אותנו ולהאשים אותנו בהכל
הם צריכים להגיד לנו תודה
בזכותו יש להם עבודה
(הכוונה לכל האלה שבונים בתים בישראל אנחנו מפרנסים אותם)
בזכותו יש להם עבודה
(הכוונה לכל האלה שבונים בתים בישראל אנחנו מפרנסים אותם)
שואל השאלה:
אני באמת לא הבנתי למה הם שונאים אותנו? כאילו מה כבר עשינו להם באמת? כאילו אני ליטרלי חיה ונושמת והם שונאים אותי. למה?!
אני באמת לא הבנתי למה הם שונאים אותנו? כאילו מה כבר עשינו להם באמת? כאילו אני ליטרלי חיה ונושמת והם שונאים אותי. למה?!
למה את מדברת איתם בכלל?
^^אין מה לעשות זה החינוך שהם קיבלו
refutes lies of pro-palestinians:
1. the jews stole the land from the palestinians - the jews immigrated and bought the land in a completely legal way, in additionally most of the palestinians immigrated palestine from neighboring countries 50 years before the jews, and in general most of the land during the ottoman empire was quite empty and the palestinians opposed jewish immigration because they knew that it would cause their future country to be is smaller and threatens palestinian nationalism, that's why they massacred jews (the 19th century pharaohs and more) after the partition plan approved by the united nations (which included two states jewish and palestinian) the palestinians and arab countries opposed the decision and therefore attacked israel in the war of independence and after that it is true that there were 600- 800 thousand palestinian refugees who fled or were expelled as a result of the war but this also happened to the jews jordan expelled 50 thousand jews from hebron and east jerusalem and in addition 800 thousand jews fled or were expelled from arab countries
2. the terrorism of hamas started because of the israeli blockade of gaza - this is not true at all. in 2005, israel broke away from gaza and gaza was completely free. a year later, hamas was elected in the elections and in 2007 took complete control of gaza. israel and not to commit that it would not carry out acts of terrorism against israelis. as a result, israel had no choice but to declare gaza a hostile entity to carry out a closure, which the trinkle commission also determined was proportionate and legal according to international law.
3. israel is the only reason why there is no peace - until now the palestinians are the ones who have rejected any proposal for peace
1. the jews stole the land from the palestinians - the jews immigrated and bought the land in a completely legal way, in additionally most of the palestinians immigrated palestine from neighboring countries 50 years before the jews, and in general most of the land during the ottoman empire was quite empty and the palestinians opposed jewish immigration because they knew that it would cause their future country to be is smaller and threatens palestinian nationalism, that's why they massacred jews (the 19th century pharaohs and more) after the partition plan approved by the united nations (which included two states jewish and palestinian) the palestinians and arab countries opposed the decision and therefore attacked israel in the war of independence and after that it is true that there were 600- 800 thousand palestinian refugees who fled or were expelled as a result of the war but this also happened to the jews jordan expelled 50 thousand jews from hebron and east jerusalem and in addition 800 thousand jews fled or were expelled from arab countries
2. the terrorism of hamas started because of the israeli blockade of gaza - this is not true at all. in 2005, israel broke away from gaza and gaza was completely free. a year later, hamas was elected in the elections and in 2007 took complete control of gaza. israel and not to commit that it would not carry out acts of terrorism against israelis. as a result, israel had no choice but to declare gaza a hostile entity to carry out a closure, which the trinkle commission also determined was proportionate and legal according to international law.
3. israel is the only reason why there is no peace - until now the palestinians are the ones who have rejected any proposal for peace
אנונימי
ככה זה כולם אין מה לעשות ראש בקיר
הכי מעצבן אותי גם אצל הערבים הטובים זה שהם משחקים אותה תמימים או שהם מתעצבנים ולא מבינים למה יש יהודים שלא אוהבים אותם או מפחדים מהם ולא רוצים להעסיק אותם במיוחד אחרי ה-7/10/2023
כאילו אם אלפי יהודים היו נכנסים סתם ביום בהיר לעזה ורוצחים באכזריות אלפי חפים מפשע ומצלמים ומתלהבים מיזה אז הייתי מגנה את זה אבל גם הייתי מבין למה ערבים שונאים אותנו ולא הייתי משחק אותה תמים שאני לא מבין למה שונאים אותנו. הייתי כנה ואומר לערבים שאני גם מבין למה אתם לא סומכים עלינו אבל ערבים לא יגידו את זה. הם ינסו להתקרבן
בגלל זה אסור לסמוך על ערבים ואסור להאמין בהם
ואל תבלבלו תשכל על יוסף חדד שהוא ערבי כי הוא ערבי נוצרי ויש הבדל בין ערבי נוצרי לערבי מוסלמי
כאילו אם אלפי יהודים היו נכנסים סתם ביום בהיר לעזה ורוצחים באכזריות אלפי חפים מפשע ומצלמים ומתלהבים מיזה אז הייתי מגנה את זה אבל גם הייתי מבין למה ערבים שונאים אותנו ולא הייתי משחק אותה תמים שאני לא מבין למה שונאים אותנו. הייתי כנה ואומר לערבים שאני גם מבין למה אתם לא סומכים עלינו אבל ערבים לא יגידו את זה. הם ינסו להתקרבן
בגלל זה אסור לסמוך על ערבים ואסור להאמין בהם
ואל תבלבלו תשכל על יוסף חדד שהוא ערבי כי הוא ערבי נוצרי ויש הבדל בין ערבי נוצרי לערבי מוסלמי
אנונימי
וואלה מוזמן לשלוח לו את הסרטון הזה שצהל הוציאו.
בנוסף, יש אנשים שהם מכחישי שואה ותומכים בנאצים. וגם היום כל המתראיינים למינהם פשוט בפה אחד לא מוכנים להודות שהיה רצח שבמקום לענות על הטבח שקרה פה בשטחי ישראל על ידי הפלסטינים, הם מחליפים נושא אבל מה עם התינוקות והנשים בעזה? אז לא לבזבז את הזמן ואת העצבים לאנשים שלא מתכוונים עכשיו להטמין. מי שרוצה להאמין שיחקור זה לא בעיה שלי שהוא מפגר.
תדע שאולי זאת הייתה פאשלה אבל יש לנו צבא חזק. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים.
ממליצה לא לראות את התוכן לישראלים כי אנחנו יודעים שהיה פה טבח, מיועד למכחילים למינהם שרוצים קצת הוכחות.
בנוסף, יש אנשים שהם מכחישי שואה ותומכים בנאצים. וגם היום כל המתראיינים למינהם פשוט בפה אחד לא מוכנים להודות שהיה רצח שבמקום לענות על הטבח שקרה פה בשטחי ישראל על ידי הפלסטינים, הם מחליפים נושא אבל מה עם התינוקות והנשים בעזה? אז לא לבזבז את הזמן ואת העצבים לאנשים שלא מתכוונים עכשיו להטמין. מי שרוצה להאמין שיחקור זה לא בעיה שלי שהוא מפגר.
תדע שאולי זאת הייתה פאשלה אבל יש לנו צבא חזק. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים.
ממליצה לא לראות את התוכן לישראלים כי אנחנו יודעים שהיה פה טבח, מיועד למכחילים למינהם שרוצים קצת הוכחות.
שוטפים להם שם את המוח
הם לא יודעים היסטוריה, לא אקטואליה, הם שקרנים, ושטופי מוח. אצל רובם לנסות לדבר איתם זה יותר גרוע מלדבר לקיר.
מבחינה היסטורית אנחנו כבשנו את השטח ראשונים והכירו בו כמדינה לפני היו פה המון מהגרים
ככה שם כולם לימדו אותם לחיות בשקר
מפריך שקרים של פרו פלסטינים:
1.היהודים גנבו את האדמה מהפלסטינים-היהודים היגרו וקנו את האדמות בדרך חוקית לחלוטין באותה דרך שרוב הפלסטינים היגרו לפה מארצות שכנות 50 שנה לפני היהודים ובכלל רוב הארץ בתקופת האיפריה העותמנית הייתה די ריקה והפלסטינים התנגדו להגירה היהודית בגלל שהם ידעו שזה יגרום למדינה העתידית שלהם להיות יותר קטנה ומאיים על הלאומיות הפלסטינית לכן הם ביצעו טבחים ביהודים(פרעות תר"פ ועוד) לאחר תוכנית החלוקה שאושר באו"ם(שכללה שתי מדינות יהודית ופלסטינית) הפלסטינים ומדינות ערב התנגדו להחלטה ולכן התקיפו את ישראל במלחמת העצמאות ולאחר מכן זה נכון שהיו 600-800 אלף פליטים פלסטינים שברחו או גורשו כתוצאה מהמלחמה אבל גם זה קרה גם ליהודים ירדן גירשה 50 אלף יהודים מחברון וממזרח ירושליים ובנוסף 800 אלף יהודים ברחו או גורשו ממדינות ערב
2.הטרור של חמאס התחיל בגלל הסגר הישראלי על עזה- זה לא נכון בכלל ב2005 ישראל התנתקה מעזה ועזה הייתה חופשית לחלוטין שנה אחר כך חמאס נבחר בבחירות והשתלט ב2007 לחלוטין על עזה חמאס היה יכול לבחור שעזה תחיה בשלום לצד ישראל אבל הוא בחר להצהיר שהוא ישמיד את ישראל ולא להתחייב שהוא לא יבצע פעולות טרור נגד ישראלים כתוצאה מכך לישראל לא הייתה ברירה אלא להצהיר על עזה כישות עויינת לבצע סגר מה גם שועדת טרינקל קבעה מידתי וחוקי על פי המשפט הבילאומי.
3.ישראל היא הסיבה היחידה למה אין שלום- עד עכשיו הפלסטינים הם אלה שדחו כל הצעה לשלום
1.היהודים גנבו את האדמה מהפלסטינים-היהודים היגרו וקנו את האדמות בדרך חוקית לחלוטין באותה דרך שרוב הפלסטינים היגרו לפה מארצות שכנות 50 שנה לפני היהודים ובכלל רוב הארץ בתקופת האיפריה העותמנית הייתה די ריקה והפלסטינים התנגדו להגירה היהודית בגלל שהם ידעו שזה יגרום למדינה העתידית שלהם להיות יותר קטנה ומאיים על הלאומיות הפלסטינית לכן הם ביצעו טבחים ביהודים(פרעות תר"פ ועוד) לאחר תוכנית החלוקה שאושר באו"ם(שכללה שתי מדינות יהודית ופלסטינית) הפלסטינים ומדינות ערב התנגדו להחלטה ולכן התקיפו את ישראל במלחמת העצמאות ולאחר מכן זה נכון שהיו 600-800 אלף פליטים פלסטינים שברחו או גורשו כתוצאה מהמלחמה אבל גם זה קרה גם ליהודים ירדן גירשה 50 אלף יהודים מחברון וממזרח ירושליים ובנוסף 800 אלף יהודים ברחו או גורשו ממדינות ערב
2.הטרור של חמאס התחיל בגלל הסגר הישראלי על עזה- זה לא נכון בכלל ב2005 ישראל התנתקה מעזה ועזה הייתה חופשית לחלוטין שנה אחר כך חמאס נבחר בבחירות והשתלט ב2007 לחלוטין על עזה חמאס היה יכול לבחור שעזה תחיה בשלום לצד ישראל אבל הוא בחר להצהיר שהוא ישמיד את ישראל ולא להתחייב שהוא לא יבצע פעולות טרור נגד ישראלים כתוצאה מכך לישראל לא הייתה ברירה אלא להצהיר על עזה כישות עויינת לבצע סגר מה גם שועדת טרינקל קבעה מידתי וחוקי על פי המשפט הבילאומי.
3.ישראל היא הסיבה היחידה למה אין שלום- עד עכשיו הפלסטינים הם אלה שדחו כל הצעה לשלום
אנונימי
את סתם מבזבזת אנרגיות באמת הוא דפוק תתעלמי
זה לא משנה מה נגיד, הם תמיד יחשבו שאנחנו שקרנים אבל הם יודעים את האמת
אנונימי
תשלחי לו תמונות של המשפחות
את לא יכולה להוכיח לו. זו הדרך בה המוח שלו עובד, הוא בטוח במאת האווזים שהכל שקר, רק הוא צודק לגבי דברים שהוא עצמו לא יודע. דעאש וחמאס לא הולכים לפי אף דת, כי אין דת בעולם הזה שאומרת לנושאים שלה לבצע דברים כאלו.
את מוזמנת או להגיד לו את זה, או לקחת דוגמא ממה שאמרתי ולהפסיק את השיחה בזאת עכשיו. אני יודע בסוף איך הסיפורים האלה נגמרים, ועדיף לך להפסיק איתו את הוויכוח הזה עכשיו, כי הטיפש בסוף יוצא צודק.
את מוזמנת או להגיד לו את זה, או לקחת דוגמא ממה שאמרתי ולהפסיק את השיחה בזאת עכשיו. אני יודע בסוף איך הסיפורים האלה נגמרים, ועדיף לך להפסיק איתו את הוויכוח הזה עכשיו, כי הטיפש בסוף יוצא צודק.
אהבל
תשלחי לו קישורים לסרטונים
בעצם עזבי הוא יגיד שזה מבוים
תשלחי לו קישורים לסרטונים
בעצם עזבי הוא יגיד שזה מבוים
^זה לא שהוא צודק אלא הוא בטוח מבחינת עצמו שהוא צודק ושהכל שקר
הכוונה היא לא צודק מבחינה עובדתית, אלא מבחינת הניצחון בויכוח. אסור להתווכח עם טיפשים שלא יודעים על מה הם, זהו כלל ידוע לכל. פירשתי זאת בצורה מעט מבלבלת, אך זו הייתה כוונתי, זה הרי ברור שהוא לא צודק, אך אין איך לתקן זאת.
למה דיברת אתם?
שואל השאלה:
^^ולמה הוא צודק בויכוח?
^^ולמה הוא צודק בויכוח?
יש משפט שאומר "זה קשה לנצח אדם חכם בויכוח אבל זה בלתי אפשרי לנצח טיפש"
אנונימי
הם לא התכונו שהוא צודק
אנונימי
שואל השאלה:
^^חהחהחהחה זה טובב
^^חהחהחהחה זה טובב
אנונימי, המשפט שלך טוב, אני מאמצת את זה
אז תגיד להם שלא מתים בעזה, אם הם רוצים לשחק בנדמה לי אז סבבה,
ולהבא תלמד לא להתווכח עם טרולים
ולהבא תלמד לא להתווכח עם טרולים
^7 הוא לא צודק, לא הבנת את מה שאני הסברתי, המשפט שאנונימי כתב הוא הכוונה שלי, בערך.
הם חושבים שאנחנו שקרנים
אין מה לעשות איתם שטופי מוח
אין מה לעשות איתם שטופי מוח
שואל השאלה:
^לא הבנתי איך או יוצא צודק.
^לא הבנתי איך או יוצא צודק.
הם מפגרים מלידה זה עובר תורשתי אצלהם
אנונימית