6 תשובות
אמאלה קראתי קונדומים
תשטפי את הפנים עם הסבון חומצה סליצילית של סרווה בוקר וערב
ובערב אחרי השטיפת פנים תייבשי את הפנים ממש ממש טוב ותשימי את הטונר bha של some by mi ( יש באייהרב)
לא לשכוח בבוקר קרם הגנה כי זה עושה את הפנים רגישות יותר לשמש
שואל השאלה:
^^ חחחחחח אמאלה יואו
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע יש לי את הסבון והקרם לחות של סרווה עם החומצה הסליצילית
וזה לא עזר
אז אם אני אוסיף את הטונר וקרם הגנה זה יכול לעזור?
אנונימית
הטונר זה מה שיגרום לך להיפטר מהקומודונים. הקרם הגנה זה כדי למנוע פיגמנטציה
שואל השאלה:
מעולה תודה ענקית!!!
אנונימית