17 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שלילי זה לא כיף
אנונימית
לא
בעזרת השם
לא,יקח איזה חצי שנה
שואל השאלה:
אנחנו עם חזק יש לנו צבא חזק המלחמה הולכת להיגמר בקרוב תגידו מה שתגידו נצח היא לא תיקח
אנונימית
בעזרת השם
כן
אני לומדת במרכז וחלק מהכיתות כבר חוזרות לבית ספר רגיל
אנונימית
שואל השאלה:
אזורים אדומים את מתכוונת דרום צפון?
אנונימית
שואל השאלה:
לחמאס אין מה להמשיך תקשיבו אם אכלו את הכיפה שלהם ואם הם יעשו טעות יש לנו את הצבא האמריקאי מאחורינו והברטי והכי חשוב לנו יש את אבא בורא עולם מה שלהם אין
אנונימית
בעזרת השם
hi bro, איך אפשר לדעת איזה אזורים ירוקים ואיזה אדומים?
שואל השאלה:
לא כתוב בכלל תעיר שלי אבל הערים אחרים שקרובים עליי כן כתובים מה זה אומר?
אנונימית
גם אם נטהר את חמאס מהרצועה המלחמה הזו חשפה לנו את עוצמת הכוחות שפועלים על ישראל. הציר האמריקני-מערבי, הציר האיראני, הליגה הערבית, ועוד כהנה וכהנה. הכל מחובר, אי אפשר יותר לבודד בעיות (להפריד בין חמאס לכלכלה הסינית, לצורך העניין) אלא לצרכים פרקטיים, אי אפשר גם יותר לבודד את עצמנו מתוך ההקשר האמריקני פוסטww2 שאנו בו. השגרה שלנו נחשפה כחירום מתמיד, החיים הרגילים הם לא יותר מאשליית ביטחון דקה, וכאשליה היא לא התקיימה מעולם. אפשר לצאת עם חברים, ללמוד, וכד', אך זו תהיה רק סימולציה של חיים רגילים, משחק שמאמינים בו, ולא חיים רגילים באמת (כך היה עד עכשיו, למעשה).