9 תשובות
לא
ברור
כן, אני הייתי השנה זה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי, אני התחברתי לילדים אבל לא ככ אוהבת אותם אבל בכל מקרה חוויה לא נורמלית
חד משמעית זאת חוויה לכל החיים
שואל השאלה:
הגעת לשם לבד? או עם חברים?^^
אנונימי
בעיקרון נרשמתי עם בנות אבל כשהגענו למפגש ולסאמר סקול הקשר כבר נותק עוד חודשיים לפניי והגעתי לשם בריב פיצוצים איתם, קיצר לבד אני תמיד אעדיף שיהיה איתי עוד מישהו( אולי זאת בעיה חברתית או חוסר ביטחון) אבל אך אחד לא נשאר שם לבד
אם אתה צריך עוד עזרה אשמח לעזור:)