9 תשובות
אל בבקשה זה יחמיר לך
שואל השאלה:
בנוסף אפילו עשיתי גיבוש לצנחנים עם הפציעה (הצבא לא ידע על הפציעה), ותאמינו או לא אבל הייתי יותר טוב מהרוב שם, אז אני לא רוצה לדעת מה היה קורה אם לא הייתה לי את הפציעה
אנונימי
שואל השאלה:
נפצעתי בברך
אנונימי
אתה מתגייס לצנחנים?
שואל השאלה:
אני יודע שזה אולי יחמיר, אבל אני ארגיש תחושת פספוס מטורפת, תהיה לי תחושת אשמה, תחושת נטל, כי הרי פספסתי את כל התפקידים המשמעותיים, אז לפחות שאוכל לתרום פה במקום להיות גובניק
אנונימי
שואל השאלה:
קרע מלא ברצועה צולבת קדמית ו2 חתכים במיניסקוס, זה לא משהו שעובר לחלוטין..
אבל אני מכיר סיפור של גיבורים שנלחמו למרות הפציעות שלהם, ואני מוכן גם

ויש מצב שיבקשו ממני לעשות ניתוח, בנוסף מסתבר יש לי עדיין חתיכות של שריר קרוע בגודל 8 ממ בתוך הברך (אני אדע בהמשך)
אבל זה לא מונע ממני להתאמן
אנונימי
זה משקרים לצהל אחי זה ידוע
שואל השאלה:
בתחילת הגיוס, הם לא יגלו בבדיקות שעשיתי mri?
אנונימי
בסוף איכשהו הם יגלו זה צהל אחי