16 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי
אנונימית
בשבילי זה התחיל כשאמרתי לאמא שלי שאני רוצה להתאבד אז פגשתי פסיכיאטר שאבחן אותי עם חרדה, דיכאון וocd. הוא נתן לי מרשם לכדורים ואמר שאני צריכה להיות בטיפול פסיכולוגי, הוא בודק מה איתי פעם בכמה זמן וממליץ על טיפולים ומינונים
מצטרפת
איך פותחים עם בנאדם את הטראומות שלו ועוזרים לו איתן?
^^ ואיך זה עזר זה השפיע טוב עלייך לא חששת שלקחת את זה?
בהתחלה לא בטחתי בו אבל הוא לא צריך יותר מכמה שאלות אליי ואל ההורים שלי כדי להבין, טז הוא אבחן (מה שהיה ממש חשוב לי כי חשבתי שאני סתם מגזימה/מדמיינת), ככה הוא זכה בטיפה אמון
חודשיים אחר כך ניסיתי להתאבד (לכדורים לוקח זמן להשפיע) והוא אמר לי שאו שאני מבטיחה לא לעשות משהו כזה שוב וללכת לטיפול פסיכולוגי (מה שלא עשיתי) או שיאשפזו אותי. הלכתי על האפשרות הראשונה
שואל השאלה:
אין לי מושג איזה סוג אני לא מבינה בזה כלום אני פשוט רוצה לדעת איך זה עובד וכאילו לדעת הכל
אנונימית
תלוי איזה סוג
בטח(: מה את רוצה לדעת?
והכדורים השפיעו עלייך טוב ? את מרגישה יותר טוב היום ?
פסיכולוג טוב יספק לך מה שאת צריכה, בין אם זה להקשיב/לתת עצות/לספר בדיחות...
פסיכולוג מספר את כל מה שאת אומרת לו להורים? או שחלק ככה חלק ככה?
יש חוק חיסיון לפסיכולוגים, אסור לו לספר שום דבר אלא אם את מהווה סכנה לעצמך או לאחרים
עברה כבר יותר משנה ולקח המון זמן אבל כן הכדורים השפיעו ואני הרבה יותר טוב עכשיו
זה באמת נכון שאומרים שפסיכולוג רק יושב ומקשיב או שהוא באמת עוזר במשהו?
לי אישית היו חוויות לא טובות עם פסיכולוגים והטיפול התרופתי היה מה שבאמת עזר אבל לא כולם ככה, יש פסיכולוגים נהדרים ויש פסיכולוגים נוראים