5 תשובות
לא אבל יחסמו לך
לא , וגם לא יחסמו זה פשוט הגיוני אנשים לא קראו / לא יודעים מה לענות
חחח אפילו כשאני שואלת עוד פעם לא עונים, אבל כן תשאלי עוד פעם עד שיענו
חחח לא אני גם עושה את זה
מי כבר זוכר
מי כבר זוכר
תמיד עושה את זה אבל מביךך
אנונימית
באותו הנושא: