104 תשובות
14 זה יותר ימני ו12 תומכים בשמאל אפשר להגיד?
ערוץ 12 - שמאלני
ערוץ 14 - ימני
וחברים שלך צודקים ערוץ 14 הכי טוב!
12 שמאל ולא מראה את הכל
14 ימין שמראה גם את האמת הקשה בייתר
ערוץ 14 זה ערוץ טלוויזיה עם דעה פוליטית ימנית, הם תומכים בממשלה הנוכחית וראש הממשלה נתניהו.
ערוץ 12 הוא שמשלב גם מהימין וגם מהשמאל וגם מהמרכז, הם מתנגדים לממשלה הנוכחית וראש הממשלה נתניהו.
ערוץ 14 הכי טוב בעולםם
ערוץ 12 ו13 ערוצים מסיטים
אנונימית
ערוץ 12 זה הטלוויזיה של ישראל.
ערוץ 14 מנוהל על ידי מישהו מאוקראינה.
ערוץ 14 מראה את כל האמת ונוטה לדעה ימנית (כמו שמצריך)
ערוץ 12 מסתיר את החלקים שמראים את הטוב ומפלג בין הימין לשמאל עם דעה שמאלנית קיצונית
אנונימית
שואל השאלה:
אני נוטע יותר לימין אבל לא יודע מי מבין הערוצים מתאימים לי
כי אבא שלי ימני וצופה ב 12
אבא שלי אמר לי שבערוץ 12 מקבלים המון דעות
וב 14 רק דעה אחת
אנונימי
גם בערוץ 12 מקבלים רק דעה אחת - של השמאל.
אין מצב^^
אבא שלך לא ימני אז
כל הימנים צופים בערוץ 14
ובערוץ 12 (לעומת 14..)
יש רק דעה אחת- והיא השמאל הקיצוני
לפלג, להסיט
אנונימית
שואל השאלה:
אה את תגידי לי מה אבא שלי?
הוא הלך עם איילת שקד בבחירות האחרונות והוא דתי לאומי אז בבקשה תרגעי
אנונימי
הצחקתי אותי
12 זה הכי שמאל קיצוני והם גם לא מסתירים את זה
14 מציג את כל האמת ובחר להאמין בימין מן הסתם
אנונימית
מה קשור איילת שקד לביבי
אנונימית
שואל השאלה:
איילת שקד היא מרכז נוטעת לימין
אבא שלי לא שמאלני. אני מדבר איתן תאמיני לי
אנונימי
אם אבא שלך צופה בערוץ 12 כנראה שהדעה שלו שונה ממה שאתה חושב.
ערוץ 12 ידוע בתור ערוץ שמאלני קיצוני! ודגש על קיצוני. אם הדעות שלו ימניות אין שום סיכוי בעולם שהוא צופה בערוץ הזה
אנונימית
אבא שלך צודק. ממליץ לך ללכת על 12 שמראה את כל הדעות כדי שתוכל להחליט בעתיד במה אתה באמת מאמין (לפה או לפה) כי אם תלך לפי 14 אתה אפילו לא תדע ולא יהיה לך מושג אמיתי על מה זה השמאל
שואל השאלה:
את בדיוק כמו חברים שלי מושפעת מהחברה
אז בבקשה בלי סיסמאות
אני הבנתי שערוץ 12 זה ערוץ מגוון יותר ויש את שרקי שהוא כתב שאני מאוד מעריך
בערוץ 14 הם נעולים לא יכולים לשמוע דעןת אחרות..

ואני אומר לך את זה כימני!
אנונימי
אמיתי?^ אתה כל כך שטוף מוח
ערוץ 12 זה ערוץ שמאל מה אתה מדבר
איזה דעות בדיוק
הוא מציג דעה אחת וזה שמאל
ממליצה לך להתעדכן.
אנונימית
עובדה שכל התשובות פה אותה דעה כמוני.
ועזוב דעה. זה עובדה.
לך חפש בגןגל על ערוץ 12 תראה כמו שהוא מסיט ומפלג וכמה שהרייטינג ירד לו מאז שערוץ 14 נפתח.
כל הימנים הפסיקו מזמן לצפות בערוץ הזה שמציג רק מניפולציות ושוטף את המוח לכולם
ערוץ 14 לעומת זאת מציג את כל הדעות ורק *נוטה* לימין
אנונימית
ערוץ 12 שמאלני, מקצין דברים שקרן ועוד ועוד
:()
איזה שקרנית את אמאלה
אנונימית
^^ בול
אנונימית
רק ערוץ 14!!!
אני שקרנית? אמאלה
אמתת^
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה שיהיה כאן שיח מכבד! ושפה נקייה!
כול אחד נותן את הדעה שלו וזה נורמלי
אין צורך בשמות גנאי..
אנונימי
שואל השאלה:
היי אנונימית תירגעי בבקשה
למה את צריכה לדבר בשפה כזאת? זה לא מראה על בגרות ! תכבדי בבקשה כמו שאת רוצה שיכבודו אותך.
אנונימי
או אה נפלתי על שמאלנית
מה שעשית כרגע זה להציג את הדעה שלך
לא דיברת עובדות או אמת
כרגע מה שעשית זה פשוט להגיד מה בעינייך כל אחד מהערוצים ולכלכלת על ערוץ 14
לעומת זאת מבחינת 12 ו13 הם ערוצים טהורים נכון?
אנונימית
אני הכי מכבדת
אבל הגבול מגיע שמשקרים
אנונימית
שואל השאלה:
למה צריך לדבר בשפה כזאת ימנית שמאלנית? כולנו אחים מספיק!! די אהבת חינם אנשים זו לא הייתה המטרה של השאלה!

רציתי רק רקע על הפוליטקה.
אנונימי
שואל השאלה:
כאן הדיון מסתיים.
אנונימי
ערוץ 12 שמאלנים ערוץ 14 ימנים ואתה בסביבה טובה אם זה מה שחברים שלך אוהבים
אתה צודק כולנו אחים
או לפחות אמורים להיות
כל ההפגנות של השמאלנים הסיטו ופילגו את כל העם ולכן המלחמה הזאת מבהירה מסר חד וחלק-
במטרה לאחד את העם למה שהיה לפני שהשמאלנים התחילו להשתולל
אנונימית
12 שמאלניים ולא מציגים כמעט אף פעם דעות אחרות ששונות מהם וגם שכן הם אף פעם לא מקבלים דיעה ששונה מהם.
בנוסף הם עד ה07.10 העדיפו את הערבים חלאות האדם על פני ימניים ואני לא בטוחה שזה שונה היום
ערוץ 14 זה ערוץ מדהיםם שמשדר דיעות נוספות חוץ מאת שלו, לא בהכרח כולם מקבלים את הדעות הללו אבל הוא משמיע אותן, נותתנים שם מקום וכבוד לאנשים גם ששונים מהם
אין על ערוץ 14
כי אין לנו טלויזיה אחרת-עכשו 14
אני בוכהה אמאלה הרסו מוניטין? מה יש לךך
אנונימית
עם ישראל חי אתה מלךך
אנונימית
ערוץ 12 פשוט ערוץ טוב, איכותי, עם הכתבים והמגישים הטובים ביותר במערכת החדשות הישראלית
ערוץ 14 ימני, מסית (היה שם אפילו מישהו שאמר שצריך לשחרר את יגאל אמיר)

עכשיו אנשים בטח יעשו מינוסים כי יגידו שאני סתם שמאלני שנגד תקשורת ימנית, אז אני אענה לזה: אני בעד שיהיה בכל ערוץ כמות כתבים ימניים וכמות כתבים שמאלניים. ערוץ 14 זה פשוט אך ורק ימין עד ימין קיצוני אפילו
דבר ראשון את משקרת הם תמיד מראים את ההפגנות ומציגים את הדעות של השמאל כמו שהם

דבר שני מסכימה שצריך להתעלם מאנשים שעושים הפגנות הם לא רלוונטים אז גם אם הם היו עושים והם לא אז לא היה לי אכפת
אנונימית
שואל השאלה מסקנה צפה ב12 כמו שאמרת ותפסיק לקרוא את התגובות שלהן זה סתם ריב מיותר וחסר משמעות
שואל השאלה:
שיח מכבד אנשים זו בסהכ הכוח דעה
אחרי הכול כולנו אחים בתוך המאבק
אנונימי
בתור אחד שהתמונת פרופיל שלו תומך בערבים והכיתוב שלו בערבית לא ציפיתי לאחרת
אתה בטח תומך בעזה גם נכון???
וחושב שערבים הם חלק מהמדינה??
אנונימית
איך אפשר להיות אחים שחלק מהם עסוקים ולהתווכח ולהסיט ולפג
אנונימית
אנונימית דיווחתי עלייך די להפיץ שנאת חינם ועוד בזמן כזה זה מה שחשוב לך?
שואל השאלה:
תשתדלי לפחות
אם הם מסיטים ומפלגים זה אומר שגם את צריכה להיות כמוהם?
אנונימי
ערוץ 12 פירסמו שצה"ל פוצץ את בית החולים בצפון רצועת עזה=שמאלנים.
ערוץ 14=ימני
אנונימית
שואל השאלה:
מסכים איתך תענו כבר^^
אנונימי
שואל השאלה אתה מדהים!
אני מסכימה, כולנו אחים.
אף אחד לא שקרן.
ימני, שמאלני זה רק סיסמה של פוליטיקאים מכל הצדדים!
בסופו של יום כולנו אחים, לא שקרנים ולא כלום.
אם לא הייתה פוליטיקה בדיבורים, היינו אחים טובים יותר
12 ו13 יחסית שמאל
14 ימני
אם תשאל אותי שניהם גרועים וגרומים להסטה ופילוג.
בכללי תקשורת זה האויב הכי גדול שלנו כעם
דיווחת עליי כי אתה שמאלני
אנונימית
לא משום סיבה אחרת
אנונימית
רואים שאת לא מבינה בפוליטיקה אם את מדברת ככה ואת גם מעידה על עצמך
אנונימית
ערוץ 12 זה ערוץ שמאלני מניפולטיבי שהדבר היחיד שטוב בהם לצערי
זה שהם מצליחים לשקר כל כך טוב ולסובב לאנשים תמח בצורה שלו תיאמן
כתבה אחת שלהם שראיתי והבנתי כמה ואיך הם מהנדסים לכולם תתודעה ונוטלים כל אפשרות לחשיבה עצמית ושונה
שואל השאלה
אני לא צריכה להיות כמוהם
אבל אני גם לא צריכה לשתוק לשקרים שלהם
אל תשכח שכל מי שכותב לך שערוץ 12 הכי טוב (בודדים) הם כאלו שתומכים בערבים
אלו שהרגו עכשיו אלפי אזרחים במדינת ישראל וגרמו לעוול הכי גדול שיכל לקרות לנו
אנונימית
תקשיב.
תעשה מה שאבא שלך רואה.

ועכשיו תאמת?
14-ימני-ימני קיצוני לא מקבל דיות אחרות
12-נוטה לשמאל ועדיין אומר תאמת בפרצוף ולא מסבך את הכל כדי שיצא לטובת ביבי
אנונימית
12 מציג את כל הדעות, אולי עם נטייה מסויימת לשמאל. הרבה ימנים צופים ב12, זה לא רק ערוץ של חדשות. אותו דבר ערוץ 13
14 זה ערוץ תעמולה שמציג רק דעה אחת ומלקק לנתניהו ולליכוד.
צודק ברמות
ערוץ
12 שוטף ושטף לכולם את המוח
גרם לפילוג העם
והציג ועדיין מציג דעות שקריות ומסיטות
עד לפני המלחמה הם תמכו בערבים (כן כן אלה שהרגו ורצחו)
אנונימית
^^^^למה נראה לך שאנחנו תומכים במי שהרג את האחים שלנו בני הדודים שלנו והחברים שלנו?
נדפקת?
באמת שזה עצוב את פשוט מלאה בשנאה ולא רואה מעבר.
וואי התגובות פה מזעזעות שומעים? מה נסגר איתכם? לא הבנתם כבר שימין ושמאל זה לא משנה!! כל המלחמה הזו התחילה בגלל הפילוג הזה ולערוצים האלה יש חלק בזה.
כולנו אחים, כולנו בני ישראל ורובנו יהודים, דיי לפילוג, לשנאה.
למעלה כבר רמזו לנו את זה לפני ועכשיו מנסים ללמד אותנו את זה.
אף ימני לא צופה ב12
הרייטינג שלו ירד בצורה קיצונית ודרסטית מאז שערוץ14 האמין ובעל דעות מגוונות
נפתח
לא לשכוח שערוץ 12 קיים המון שנים בתעשיה ואנשים התרגלו אליו
אנונימית
טוב אנונימית, תמשיכי להצדיק את עצמך בריב שלך עם עצמך.
אני מאחלת לך שיהיה לילה טוב.
נ"ב
אני מבינה פוליטיקה יותר מכל אחד אחר בגיל שלי
כן אה אני מלאה בשנאה?
את כנראה לא מבינה מה זה לתמוך בשמאל וכמה השפעה יש לך שאת מסכימה עם הערוץ הזה
אנונימית
לפי הדעה שלך אין לי שמץ זה מושג ואני ממליצה לך לפתוח גוגל, לשאול חברים, משפחה,
כל אחד שיעזור לך לצאת מהדעה שלך
אנונימית
אנונימית, תני הוכחות שהרייטינג של ערוץ 12 ירד. המהדורת חדשות של 12 זכתה עכשיו ל30 אחוז רייטינג! זה מלא, וזה אפילו לא פריים טיים. כמעט לא מגיעים לנתונים כאלה, בטח שלא אחרי פיצול ערוץ 2. וערוץ 12 הוא זה שפרסם תיעוד שהג'יהאד האיסלאמי הפציץ את הבית חולים ולא צה"ל. יש מלא ימנים שצופים ב12 ו13. אף ימני לא רואה האח הגדול? ארץ נהדרת? אתם פשוט לא מבינים כלום בתקשורת, כלום
אנונימית.
תראי את זה מקווה שתביני משהו...
תראי כמה שאת מפלגת איך שאת מדברת
תראה 11 זה ניטרלי והכי טוב, 14 לא כלכך אוהב
אני באמת לא באה לריב,
רק להבהיר:
שמאל זה לא אויב, כמו שימין זה לא אויב, אם את לא קיצונית ומלאת שנאה, למה את מוכרת לוקשים לאנשים לגבי שמאלנים. כשההבדל בינך לבינם זה שהם מאמינים בשלום, כי הם מאמינם בטוב ואהבת חינם?
מרבית מהשמאלנים שהממשלה האשימו כבוגדים ואויבים (שזה בושה וחרפה שכך ממשלה מדברת על חלק מהעם שהביע את דעתו עם דגלי ישראל ומעטים שהם מיעוט קיצוני הביא דגלי פלסטין) עכשיו נלחמים וחלק גדול מצמרת הצבא הוא שמאלני.
אם את אומרת לדוגמה (לא אמרתי שאמרת, רק לדוגמה) ששמאלנים הם בוגדים, אז כך גם הרבה מהאנשים הבכירים בצהל, מהאנשים ששומרים על ביטחון המדינה.
אני מבינה פוליטיקה, זאת האמת, אבל אני רוצה להאמין שנותרה בכולנו מספיק אהבה לחלק בעם שהוא בדעות מנוגדות משלנו.
אני רוצה להאמין שאני יכולה להגיד לך שאני אוהבת אותך מבלי להכירך רק בגלל שאני יודעת שאת אולי בן אדם טוב.
רק רוצה שנהיה בסדר אחד עם השני❤
דבר ראשון החברים שלך צודקים בכך שהם יורדים על 12 ובצדק
דבר שני לפי כל התגובות פה אני חייבת להצדיע לערוץ 12 ו13 שהצליחו להנדס תודעה לכל אלה שצופים בהם ולבלבל להם את המח ולנתק כל אפשרות לחשיבה שונה מהם.
שימו לב רב המגיבים פה שצופים ב12 לא יודעים להכיל פה דיעה אחרת ויורדים על אנשים שיש להם דיעה טיפה שונה מכם.
"המהדורת חדשות של 12 זכתה עכשיו ל30 אחוז רייטינג"

בדגש על *עכשיו*
תקןפה מלחמה!
החדשות פתוחות בכל הערוצים 24/7
בכל הבתים
כל הערוצים
כןלל שלי חמודים כן כן
אני גם רואה ערוץ 12 שלא תחשבו
אבל אני לא מאמינה בו בכלל
הוא מפלג
מסיט
וגרם לעם לצאת בשני צדדים בשתי דעות שונות
אנונימית
אנונימית, בבקשה תקראי את מה שכתבת ^^^^
^^^תראי את זה, ובבקשה, בבקשה תפסיקי להרוס לשסע לפלג את העם שלנו מבפנים...
כל מילה שלך זה סכין בלוחם, לוחמים הם אנשים! והם כמוך, וכמוני, חבר של אחותי שמאלני על מלא, וניכנס לעזה ביחידה מסווגת בקרבי, נלחם על חייך!
ואת? מפלגת אותנו? תראי כמה שנאה יש בך...
אני מאחלה לך לראות את הטוב בעם שלנו, את היופי, ושתביני, אין ימין שמאל! אנחנו עם ישראל ואנחנו חזקים כשאנחנו מאוחדים.
אני בסדר עם כולם
אתם אלה שיוצאים להפגין וגורמים לכל כך הרבה שנאה בעם
שכחת מה עשיתם ביום כיפור???
הפרעתם למתפללים! בושה. פשוט בושה
לקחתם את הדגל הכי חשוב ויקר למדינת ישראל והפכתם אותו לסמל לשמלאנות
בגללכם הרבה אנשים רואים את הדגל בצורה שונה והפוכה מהמשמעות שלו
וזה לא אמור להיות ככה!
תראו למה גרמתם.
הכל בעצמכם ובמו ידיכם
אנונימית
ano-ni נכון כמו שכתבת רב הגדול וכמעט המוחלט של צמרת הצבא היא שמאלנית והרבה בגללה נכשלנו.
בנוסף לכך שרגע... למה רוב צמרת הפיקוד היא שמאל?? אהה
מכירה את פרשת וינטר שלא נונים לו להתקדם והכל בגלל אג'נדות פוליטיות.

ואת רוצה שאני יזכיר לך מי קרא לסרבנות ה-ש-מ-א-ל!! שבתכלס נכון בסוף עכשו כולם התייצבו אך בקריאה הזו הראו חולשה של המדינה ונתנו הרבה לגיטימציה לפילוג בעם
אני מפלגת? אתם שומעים את עצמכם?
הלוואי שנהיה מאוחדים. עם ישראל חי
תראו למה המלחמה גרמה. לכך שכולנו נחזור להיות אחים כמו שאנחנו אמורים להיות.
אתם אלה שבשנה + אחרונה יצאתם כל יום שבת והרבה מעבר בשביל לבוז לנו ולממשלה שבנתה ומחזיקה את המדינה כל יום מחדש
יש דרך להביע דעה
השלטים, הדגלים, הצעקות, האלימות, כל מה שעשיתם.
בזמן שאנחנו ישבנו בבתים ושתקנו.
לא הוצאנו מילה
אנונימית
12 ערוץ ששייך לקשת מחלוצי הטלויזיה הישראלית שמדברים על הכל ולא מסתירים פרטים אבל נוטים יותר לשמאל מרכז , ערוץ 14 ערוץ חדש נוטה לכיוון הימני הרבה דילאי בחדשות וגם פרטים לפעמים שלא כאלו נכונים לדעתי ואני אומר את זה בתור ימני
אנונימי
פרטים לפעמים שלא כאלו נכונים?
להפך.
ערוץ 14 מציג את הדעות כמו שהן, גם אם הן לרעת הימין.
ערוץ 12 מציג רק את מה שנוח לו וגורם למניפולציה נוראית שגורמת לאנשים שצופים בערוץ הזה לחשוב בדרך אחת בלבד
אנונימית
ערוץ 12 ערוץ שמאלני
ו14 לא
12 שמאלני, 14 ימני

ו11 בעד כולם
תבחר בעצמך:)
רק רוצה לסכם.
אני לא הולכת יותר להגיב.
עם אנשים כמוך, שמסיתים ונגד כל הזמן, לצערי הרב יהיה קשה להיות אחים.
ובאמת שניסיתי, אבל אתם המשכתם להעלות את קונספירציות האלו כל הזמן.
לילה טוב
מקווה שיהיה שקט לכולנו
שני הערוצים עם דעה פוליטית מובהקת...
12 שמאל
14 ימין

רק שערוץ 12 הוא לא ערוץ פרטי כמו 14... ולכן אסור לו להיות פוליטי מובהק לצד אחד.
יש לו יותר אחריות כלפי העם.
שואל השאלה:
חפציבה הכנענית-


דיברת לעיניין ויפה!!

מקווה שיקשיבו לך כי ריגשת לגמרי.
אנונימי
אתן שמות לב מה הטעות שלכן?
אתן מפילות את כל האשמה עליי
רק אני לא בסדר
אתן מושלמות וטהורות
אני מפלגת ומסיטה ואתן מחברות ומאחדות
אני עם דעה לא הגיונית ושלכן דעה לגיטימית ומוצדקת
עצם העובדה שאתן לא מוכירות
בטעות שלכן- ומפילות את האחריות על צד אחד בלבד:
מעיד על עצמכן המון.
תעשו ביקורת בית
אנונימית
שואל השאלה
ריגשת??
תראה איך היא דיברה עליי
עם איזה מילים מגעילות
וכשהיא אןמרת את זה זה בסדר נכון?
כי שניכם שמאלנים ואתם מאוחדים
אנונימית
והיא עוד קוראת לי מסיתה אני בוכה
אני לא יצאתי עם דגל המדינה כל יום שבת ויצאתי לרחובות וצפצפתי בפעמון שכולם ישמעו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אל תענו לה.
היא כנראה לא מבינה באיזה מצב אנחנו נמצאים..

בבקשה תשטלתי על האגו שלך
שתי מיים ותרגעי.

והרסתי לך את האידיולגיה אני לא שמאלני אני ימני.
ובכול זאת אוהב את השמאלנים כי זה לא מעניין אותי
אני אוהב אותך אני אוהב אותה ואני אוהב את כולםם
מתי תבינו שאנחנו אחים ואם ניהיה יחד אז הכוח שלנו יהיה עצום!

אז מאחל לך כול טוב (:
אנונימי
אני לא מבינה?
סורי אבל המלחמה הייתה מסר מאוד ברור לכל מה שעשיתם
הייתה צריכה להיות מלחמה בשביל שתבינו שהעם הזה הוא מאוחד
וצריך להיות כעם עוצמתי וחזק כולם ביחד
כי עד לפני המלחמה
פילגתם את העם אתם עם השמאל שלכם
אנונימית
אחות.
תקשיבי יפה אחת, ברצינות.

"אתן שמות לב מה הטעות שלכן?
אתן מפילות את כל האשמה עליי
רק אני לא בסדר
אתן מושלמות וטהורות
אני מפלגת ומסיטה ואתן מחברות ומאחדות
אני עם דעה לא הגיונית ושלכן דעה לגיטימית ומוצדקת
עצם העובדה שאתן לא מוכירות
בטעות שלכן- ומפילות את האחריות על צד אחד בלבד:
מעיד על עצמכן המון.
תעשו ביקורת בית"

מה אם זה. הפוך?
את שמה לב מה הטעות שלך?
את מפילה את כל האשמה עלינו
רק אנחנו לא בסדר
את מושלמת וטהורה
אנחנו מפלגות ומסיטות ואת מחברת ומאחדת
אנחנו עם דעה לא הגיונית ושלך דעה לגיטימית ומוצדקת
עצם העובדה שאת לא מוכירות
בטעות שלך- ומפילה את האחריות על צד אחד בלבד:
מעיד עליך המון.
תעשי ביקורת בית.

אחות יקרה אני מבקשת.
טיפה חשבון נפש, הייתי שם, גם אני נילחמתי באנשים בסטיפס, אבל תראי אותך, בעל, ילדים, שקט, נוחות, טיסות, טיולים, נסיעות, כיפיים, צחוקים, כולנו רוצים את זה.
בבקשה תמנעי מלפלג את העם שלנו.
שואל השאלה:
אהבתי שהיפלת את המלחמה על השמאלנים
אין לך בושה? זו אשמת כולנו כול עם ישראל ערבים זה לזה!
אנונימי
^בדיוק!❤
כולנו ביחד בזה, לא ניתן לאנשים כמוך לפלג, את חלק מאיתנו בבקשה, תנסי לראות, כולנו אחים.
צחקתי בקול
"כל ישראלים ערבים זה לזה"
אתה מתכוון "ערבים"
אנונימית
חיים שלי כולנו אחים זה ברור
תפסיקו לפלג כבר
אתם מסיטים ומסכסכים
אנונימית
תעשו חשבון נפש ותבינו מה עשיתם לא בסדר
במיוחד במלחמה הקשה הזאת
מקווה שאחרי שהכל יגמר לא תחזרו לסורכם
ותבינו שאתם צריכים להתעשת ולהתלכד כעם
בהצלחה חמודים
אנונימית
ערוץ 12 ערוץ של כוסיות גועל נפש תומכי 0מאל הלוואי שישרף להם הבית
ערוץ 14 ערוץ של מלכים רק עושים טוב לישראל
כולכם פה מושפעים מאבא שלהם שצופה בערוץ 14 וצועק שערוץ 12 שמאלני קיצוני די נו, ערוץ 12 מכבד דעות של כולם ומשלב גם בתוכן שלו יהדות ויש בו אנשים וכתבים מכל המגזרים, אל תשכחו שרוב מי שהפיץ בעולם את זה שישראל לא תקפה את בית החולים בעזה זה ערוץ 12 עם התיעוד הבלעדי שלהם וגם תרגמו אותו לכל השפות אז דיי להיות מושפעי אבוש
אנונימי
וואו כמה הודעות היו ברגע שלא הייתי מחוברת...
לכל האלה שכותבים שערוץ 12 מציג את הדעות של כולם בגלל שיש בו גם כתבים ימניים - שתדעו שהכתבים מהשמאל לא נותנים להם לדבר וכל הזמן רק סותמים להם את הפה (ועצוב שאתם לא שמים לב לזה וחושבים שהוא מכבד גם את הימין).
ולכל האלה שכותבים שצריך אהבה ואחדות בעם במיוחד בתקופה הזאת. תיאורתית אתם צודקים.
אבל מצטערת לבשר לכם שכל הערוצים של השמאל הם אלו שכל הזמן הסיתו וגרמו לשנאת חינם בעם נגד הימין וכל מי שקשור לדת. וגם בתקופה הזאת הם עושים את זה (למי שלא מאמין לי מוזמן לצפות בכתבה בערוץ 11 עם יאיר אנסכבר הסיבה היחידה שבגללה לא נתנו לא לדבר היא כי הוא ימני ודתי).
ככה שהערוץ היחיד שבאמת קיבל את כולם הוא 14. הערוץ היחיד שבאמת נותן עובדות ומראה את המציאות כמו שהיא.
אתם צודקים שבאמת צריך אהבת חינם ולהיות מאוחדים בתקופה הזאת וחבל שהדיון הזה יוצא דווקא עכשיו.
אומנם אני לא מסכימה איתכם אבל אני לא נגד אף אחד מכם ולא שונאת אף אחד מכם.
אנחנו עם אחד בסופו של דבר.
עם ישראל חי ורק ביחד ובעז"ה אנחנו ננצח.
זהו. זה מה שרציתי להגיד.
יחי המינוסים.
רק ערוץ 14 בשלט!!
ערוץ 14 דאג להשפיל בשידור אנשים עם דעות אחרות
אנונימי
האנשים שצופים בערוץ 12
ומגיבים פה כל כך שטופי מוח שזה עצוב
ערוץ 12 זה הערוץ שגרם לשנאת חינם וגרם לפילוג העם, עשה מניפולציות על אנשים והשחיל דעות למוח ולתודעה מבלי ששמתם לב אפילו
בזכותו ובזכות העידוד שלו יצאתם להפגין כל שבת מחדש
אין בו מקום לשום דעה אחרת חוץ מדעה שמאלנית
והפוזה שהם עושים עם ה"כתבים" מכל המגזרים עלינו עלייה ממיזמן.
בפועל משתיקים את הדעות שלהם ורק מציגים את זה שהם כוללים מגוון דעות ואנשים שונים כדי שלא יטענו כנגדם
ערוץ 14 מציג את האמת לאמיתה גם אם היא סותרת את הצד הימני לעומת זאת
ברגע שכולם הבינו את זה ירד הרייטינג לערוץ 12 ביותר מחצי.
ואל תגידו קשקושים לגבי דברים שהם עשו מאז המלחמה כי זה לא רלוונטי
אז לפני המלחמה הערוץ תמך בערבים
אנונימית
לא הבנתי,
את טוענת שערוץ 12 מפיץ שנאה, אבל מה איתך?
את באת להילחם בשנאה שלך באנשים שסך הכל הביעו את דעתם?
די לשנוא, את מפיצה פה רוע (שנאה שווה רוע)
חשבתי שהבנו שזה נגמר, מה יש לך להחזיר את השיחה שוב לאחר יממה?
חמודה לא החזרתי שום שיחה יש לי עוד עיסוקים ודברים לעשות חוץ מלהתווכח עם אנשים בורים בסטיפס
לגבי מה שאמרת
דעה?
את מפיצה שקרים ואני לא אשתוק לך
ללכלך על ערוץ שמכיל מגוון דעות ומלכד את העם זאת שנאת חינם
ערוץ 12 מפיץ שנאה- כלפי קבוצה מסויימת במדינה שהיא במקרה גם הרוב ואני מדברת עובדות כרגע לא דעה אישית לפי שטיפת מוח
אנונימית
די
אני מבינה שיש לך עוד עיסוקים ולכן את שוב כתבת פה.
בקיצור, יותר עדיף בשבילך לא לשנוא
אנונימית זה נראה שאת מאשימה את ערוץ 12 במעשים שלך
אנונימי
אני אגיד את זה ככה:
ערוץ 12 שמאל
ערוץ 14: ימין
מסכנה: תראו כאן! גם ככה זה הערוץ שאתם משלמים עליו
מאשימה את ערוץ 12 במעשים שלי?
צחקתי בקול
אנונימית
כאן 11 אמור להיות ליברלי אבל הוא נוטה לשמאל גם כן
אנונימית