3 תשובות
הוא פשוט לא אוהב שכל הפרצוף מלא באיפור אם שמים קצת זה בסדר ואני בטוח שהוא גם יהיה בסדר עם זה.
פשוט אם כשאת חוזרת הביתה ולוקח לך בערך חמש דקות להוריד את האיפור שלך כנראה שלא שמת הרבה וזה בערך הכמות שהיא סבבה
פשוט אם כשאת חוזרת הביתה ולוקח לך בערך חמש דקות להוריד את האיפור שלך כנראה שלא שמת הרבה וזה בערך הכמות שהיא סבבה
אנונימי
שואל השאלה:
^לא כן הבנתי אבת הוא פשוט עושה ריפוסט ללטינות שזה צלא איפור ולא הבנצי את הקטע שלו חח
^לא כן הבנתי אבת הוא פשוט עושה ריפוסט ללטינות שזה צלא איפור ולא הבנצי את הקטע שלו חח
אנונימית
הקטע שלו זה כנראה להבהיר למי שיש קראש עליו שלא לשים מלא איפור כי הוא לא יצא עם מי ששמה מלא איפור