4 תשובות
בפעם הראשונות זה כאב לי אבל עכשיו זה לא כואב כשאני עושה
שמעי אם זה להוציא יחסית הרבה אז זה מן הסתם יכאב אבל זה כאב של שנייה וחצי זה לא כזה כואב
אבל פשוט תמתחי את העור בזמן שאת מוציאה וזה לא יכאב
אבל פשוט תמתחי את העור בזמן שאת מוציאה וזה לא יכאב
שואל השאלה:
ועד כמה זה כואב?
ועד כמה זה כואב?
אנונימית
זה מוציא את השערה בכללי
הצמיחה זה תלוי יש כאלה שצומח להם די מהר אבל זה עושה את אותו העבודה כמו של שעווה
הצמיחה זה תלוי יש כאלה שצומח להם די מהר אבל זה עושה את אותו העבודה כמו של שעווה
באותו הנושא: