7 תשובות
כן זה אחלה
אני לא בעד קעקועים באופן כללי, אז אני לא חושב
לא, כלל לא.
ככה לא מביעים אהבה או ערך למדינה.
לפי היהדות אסור
לא
שאנשים יעשו מה שהם רוצים, אם זו הדרך שלהם להביע את האהבה שלהם למדינה אז בכבוד