2 תשובות
הדופק עולה (?)
כן זה אחד ממנגנוני הקירור^
כשהדם עובר דרך העור הוא פולט חום לסביבה ואז חוזר לגוף בטמפרטורה יותר נמוכה ומקרר את הגוף
באותו הנושא: