17 תשובות
the smiths
deftones
שואל השאלה:
אין על דה סמיטס
אבל הגרסא של דפטונס בפער
הסמיטס
הסמיטס טובים אבל אהבתי את הגרסא של דפטונס
דפטונס אהבתי יותר
הסמיטס
דפטונס
בעצם את שניהם
שיניתי את דעתי
שואל השאלה:
לקח לך זמן
מה נעשה
הסמית'ס.
אני אוהבת יותר הסמיתס, אבל הגרסא של דפטונז>>>>>>
שואל השאלה:
עבר 10 ימים מה נזכרת עכשיו להחליף תשובה