17 תשובות
the smiths
deftones
שואל השאלה:
אין על דה סמיטס
אבל הגרסא של דפטונס בפער
אין על דה סמיטס
אבל הגרסא של דפטונס בפער
הסמיטס
הסמיטס טובים אבל אהבתי את הגרסא של דפטונס
דפטונס אהבתי יותר
smiths
הסמיטס
סמיחס
דפטונס
בעצם את שניהם
שיניתי את דעתי
שואל השאלה:
לקח לך זמן
לקח לך זמן
מה נעשה
הסמית'ס.
אני אוהבת יותר הסמיתס, אבל הגרסא של דפטונז>>>>>>
שואל השאלה:
עבר 10 ימים מה נזכרת עכשיו להחליף תשובה
עבר 10 ימים מה נזכרת עכשיו להחליף תשובה
באותו הנושא: