12 תשובות
לגור? לא
להיות שם בתור תיירת? כן
בכלל לא
כןן
לא אבל הייתי רוצה לנסות לחיות שם חודשיים
אנונימית
לגור - לא, כי ישראל היא המדינה שלי וכאן אשאר לגור עד סוף חיי..
אבל לבקר? חד משמעית.
תרבות שונה, אנשים שונים.. הבדלים מטורפים בעיניי. אפשר לראות את זה בדרמות הקוריאניות למשל, כמה הם שונים מאיתנו
כןכןכן אבל להיות שם בטיול לא לגור אבל סתם בכללי ככה אוכל לפגוש את אהבות חיי בלאקפינק
כן
אולי לא יודע יש להם שפה גופיצ
לא
אם אני אגור אני אאבד את היופי של קוריאה
אני אתרגל למקום שאני אשכח כמה הוא יפה
כן מאוד