7 תשובות
המון
לא מספיק
אלפים
לא מספיק בשביל לעשות שם את עזהלנד כבר
שואל השאלה:
לא נעשה את עזהלנד כי זה ילך לרשות הפלסטינית השלטון
לא נעשה את עזהלנד כי זה ילך לרשות הפלסטינית השלטון
אנונימי
מקסים
הרסנו להם מלא אבל עדיין לא מספיק
הרסנו להם מלא אבל עדיין לא מספיק
כמעט מספיק
באותו הנושא: