7 תשובות
אלפים
לא מספיק בשביל לעשות שם את עזהלנד כבר
שואל השאלה:
לא נעשה את עזהלנד כי זה ילך לרשות הפלסטינית השלטון
אנונימי
מקסים
הרסנו להם מלא אבל עדיין לא מספיק