איזה עמודים בטיקטוק אפשר לריב שם עם אנשים שבעד פלסטין??
אני עצבנית הם מעצבנים אותי ברמותת כל כךך אני רואהה שפתאום מפורסמים מתעוררים ומעלים בעד עזה ורק כי המפורסמים חושבים שפיצצנו להם את הבית חולים שקרנים מסריחים
ועוד כל האלה שמגיבים שהתגובה של ישראל לא הייתה פרופורציונלית וצריך להיות קרב שווה כאילו אחיי אמאלה זה מחרפן אני אני באמת כל כך עצבנית מזה ואיי כןסעמק לכו לעזה יאללהה אם אתם כל כך תומכים אל תשבו רגל על רגל בבריכה הפרטית של הבית שלכם שותים קוקטייל סעמק שתדרכו על לגו אמן